/
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵
مصطفی نخعی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با نبض نفت مطرح کرد:

نقدهای جدی بر انتصاب‌ها در وزارت نفت؛ از انتصاب‌های رفاقتی تا حذف افراد متخصص

مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نقدهای جدی بر وزارت نفت وجود دارد از حذف افراد متخصص و کاربلد در برخی شرکت‌ها انتقاد کرد و گفت ملاک انتصاب قرابت و دوستی با مدیران است.
کد خبر : ۵۰۱۴۲
تعداد بازدید : 3

مصطفی نخعی نماینده نهبندان و سربیشه و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری نبض نفت در خصوص عملکرد وزارت نفت در دولت سیزدهم گفت: هنوز اشکالات اساسی در وزارت نفت به ویژه در انتصاب‌ها وجود دارد. نقدهای جدی به وزارت نفت وارد می‌دانم که آزاردهنده است. نخعی افزود: شرایط حاکم بر وزارت نفت باعث بی‌انگیزگی مدیران و نیروی انسانی شده است. این بی‌انگیزگی برای نیروی انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه هر سازمان خطرناک است. پرسنل وزارت نفت گلایه‌های جدی دارند. موضوع عدم اجرای مفاد کامل ماده 10 قانون اختیارات وزارت نفت و عدم اعمال مدارک تحصیلی از جمله گلایه‌های پرسنل وزارت نفت است. این گلایه‌ها از قبل بوده و در شرایط کنونی هم ادامه دارد.

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید با انتصاب‌های مورد دار به این شرایط دامن بزنیم. در بسیاری از مجموعه‌های وزارت نفت افراد کاربلد و متخصص وجود دارد اما آنها را کنار می‌زنند و افرادی که هم گروهی مدیران هستند و یا قرابت و دوستی با افراد رده بالای وزارت نفت دارند به کار گرفته می‌شوند.

برای آگاهی از متن کامل مصاحبه، فیلم این گفتگو را ملاحظه فرمایید.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر