/
۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
نماینده کارگران رستوران‌های شرکت نفت امیدیه:

نه پاداش بهره‌وری داریم نه نفت کارت

نماینده کارگران رستوران‌های شرکت نفت امیدیه گفت متاسفانه در حال حاضر نه پاداش بهره‌وری داریم نه نفت کارت و علی‌رغم پیگیری زیاد از مسئولان مربوطه تاکنون هیچ کدام شامل کارگران زحمتکش رستوران‌های شرکت نفت امیدیه نشده است.
کد خبر : ۵۰۱۵۲
به گزارش نبض نفت نماینده کارگران رستوران‌های شرکت نفت امیدیه با ارسال متنی با تاکید بر اینکه کارگران این مجموعه فاقد پاداش بهره‌وری و نفت کارت هستند از مسئولان مربوطه خواسته‌اند به مشکلات کارگران این شرکت توجه کنند و حداقل پاداش بهره‌وری را به آنها اختصاص دهند. متن ارسالی نماینده کارگران رستوران‌های شرکت نفت امیدیه به شرح زیر است:

با عرض سلام و ادب خدمت شما، بنده نماینده کارگران رستوران‌های شرکت نفت امیدیه(آغاجاری) هستم. متأسفانه حدود چند سال است که پاداش بهره‌وری به همه کارکنان ادارات شرکت نفت پرداخت می‌شود ولی متأسفانه برای ما کارگران رستوران‌ها هیچ گونه پرداختی به عنوان پاداش بهره‌وری انجام نمی‌شود و مثل همیشه کمترین حقوق و مزایا به ما پرداخت می‌شود.

برای پیگیری این مشکل به هر اداره یا مسئولی هم که مراجعه می‌کنیم هیچ جواب قانع کننده‌ای به ما داده نمی‌شود.

همچنین در مورد نفت کارت هم متأسفانه تاکنون اقدامی برای ما صورت نگرفته است.

از شما به عنوان رسانه حامی کارگران صنعت نفت کشور خواهش می‌کنم که صدای ما قشر ضعیف کارگر را به مسؤلان بالاتر برسانید تا شاید به نتیجه مورد نظر برسیم.

با تشکر کارگران رستوران‌های شرکت نفت امیدیه(آغاجاری)

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر