/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
درجلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت گاز و تامین اجتماعی مطرح شد؛

بهینه سازی بیش از 6 هزار واحد موتورخانه در اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از جلب مشارکت و اجرای بهینه سازی بیش از6 هزار واحد موتورخانه در طرح بهینه سازی موتورخانه ها در سطح استان خبر داد.
کد خبر : ۵۰۱۹۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در نشستی که با مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری با موضوع فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گازطبیعی برگزار شد،گفت: شرکت گاز استان اصفهان همسو با سیاست‌های کلان شرکت ملی گاز ایران در راستای بهینه‌سازی مصرف گاز طبیعی و در نتیجه کاهش آلودگی هوا و هزینه مشترکین، همچنین ایجاد اشتغال در کشور، از سال 1400 طرح بهینه سازی موتورخانه های واحد مسکونی، تجاری و اداری را به‌صورت رایگان در دستور کار قرار داد .

وی، اظهار داشت: بهینه سازی مصرف گاز را می توان یکی از پاسخ های مناسب برای حداقل رساندن هدر رفت انرژی که نتیجه آن کاهش مصرف گاز است، بیان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،اضافه کرد: این شرکت یکی از شرکت های پیشرو در راستای افزایش کارایی سیستم های گرمایشی موتورخانه ها است .

وی، گفت: بر اساس برآورد انجام یافته، مصرف گاز مشترکین مشارکت کننده در این طرح، که فعالیت بهینه سازی موتورخانه های آنها تکمیل شده است، به طور میانگین 30 درصد مصرف گاز آنها نسبت به دوره های مشابه سال قبل کاهش پیدا کرده است.

عسکری، افزود: بر اساس روش اجرایی تدوین شده در این طرح، همه مشترکین مسکونی، تجاری، اداری و آموزشی می توانند با مراجعه به سایت www.nigc.ir در این طرح شرکت کرده و از مزایای رایگان طرح تا سقف مبلغ بهینه سازی پیش بینی شده برخوردار شوند.

گفتنی است، در این نشست هم اندیشی تفاهم نامه ای بین دو مجموعه شرکت گاز استان و تامین اجتماعی استان منعقد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر