/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
سخنگوی دولت:

درآمدهای حاصل از فروش نفت در مقایسه با ابتدای دولت سیزدهم ۲.۵ برابر شده است

سخنگوی دولت گفت: با برقراری دیپلماسی متوازن، درآمدهای حاصل از فروش نفت در مقایسه با ابتدای دولت، حدود ۲.۵ برابر شده است.
کد خبر : ۵۰۲۰۲

نبض نفت - علی بهادری جهرمی روز یکشنبه (۱۳ آذرماه) در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان ستادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علت عقب‌ماندگی در دهه ۹۰ را نگاه به خارج و بی‌اعتمادی به توانمندی‌های داخلی دانست و اظهار کرد: جهش ما در طول ۴۴ سال همیشه متوازن نبوده و گاهی اوقات بالا و پایین‌هایی داشته‌ایم، اما در مجموع مسیر کشور رو به رشد بوده است.

وی افزود: در طول یک سال و سه ماه اخیر و با شروع به‌کار دولت سیزدهم، مسیر کشور مجدد رو به رشد شده، زیرا دوباره به توان داخلی تکیه کرده‌ایم. برای نمونه از ابتدای آغاز به‌کار دولت جدید، حدود ۲ هزار کارخانه تعطیل و نیمه‌تعطیل در سطح کشور احیا شده است.

سخنگوی دولت با اشاره به در اولویت بودن ارتباط با همسایگان در سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: با دیپلماسی همسایگی، حجم تجارت خارجی ما به‌شدت افزایش یافت و برخی از گره‌ها باز شد، با برقراری دیپلماسی متوازن، درآمدهای حاصل از فروش نفت ما در مقایسه با ابتدای دولت، حدود ۲.۵ برابر شده و این درحالی است که دشمنان وعده تحریم فلج‌کننده ایران را می‌دادند.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر