/
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران:

مأموریت‌های شرکت ملی نفت بدون نقش‌آفرینی حراست میسر نیست

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تأکید کرد که مأموریت‌های شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان پیشران اقتصاد کشور بدون حضور و نقش‌آفرینی حراست میسر نیست.
کد خبر : ۵۰۲۰۴

نبض نفت- محسن خجسته‌مهر روز یکشنبه (۱۳ آذرماه) در آیین تکریم علیرضا دامغانی، رئیس پیشین حراست شرکت ملی نفت ایران و معارفه امیرمصطفی حقانی به‌عنوان رئیس تازه حراست این شرکت گفت: شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان پیشران اقتصاد کشور در بیش از ۱۵ استان مأموریت دارد و فعالیت بیش از ۱۶ شرکت فرعی و تابع، نظارت بر ده‌ها هزار کیلومتر خطوط لوله جریانی و صادراتی و بیش از ۴۰۰ مخزن، تأمین خوراک پتروشیمی‌ها، برداشت نفت و گاز از میدان‌های مستقل و مشترک و ...، همه این مأموریت‌ها بدون حضور و نقش‌آفرینی حراست میسر نیست.

وی با بیان اینکه حراست به ابزار و امکانات لازم نیاز دارد، اظهار کرد: اهمیت کار حراست در شرایط کنونی بیش از گذشته است و در این مسیر باید در همکاری سازنده با کارکنان و ذی‌نفعان، اخلاق حرفه‌ای را در دستور کار قرار داد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در ادامه از تلاش‌های دامغانی در مدت تصدی سمت رئیس حراست شرکت ملی نفت قدردانی و برای حقانی در مسیر کاری پیش‌رو آرزوی موفقیت کرد.

عظیم شیراوند، رئیس سازمان حراست صنعت نفت نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش‌های دامغانی، اظهار کرد: صیانت از تولید موضوع مهمی است که باید به‌عنوان یکی از مأموریت‌های اصلی حراست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: حراست باید با همکاری سازنده، امنیت و آرامش قلبی برای کارکنان ایجاد کند و در این مسیر نیازمند هم‌افزایی در بخش‌های مختلف برای استمرار مأموریت شرکت ملی نفت ایران به‌عنوان پیشران اقتصاد کشور هستیم.

نشست تودیع و معارفه رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر