/
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های فارس همچنان ادامه دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با شروع استفاده نیروگاه‌های تولید برق استان از سوخت دوم، به طور متوسط روزانه 2 میلیون و 200 هزار لیتر نفتگاز به آنان تحویل می‌شود.
کد خبر : ۵۰۲۱۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، اسداله طاهری از ارسال روزانه سوخت دوم به نیروگاه‌های استان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این روند بدون وفقه در حال انجام است.

طاهری، با بیان این موضوع که نیروگاه‌ها عمده‌ترین مصرف‌کننده و تحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع هستند، افزود: به طور میانگین روزانه 2 میلیون و 200 هزار لیتر نفتگاز به سه نیروگاه کازرون ،جهرم و بی‌اوتی بارگیری و تحویل می‌شود.

وی با تأکید بر تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها قبل از شروع فصل سرما اظهار کرد: با شروع استفاده نیروگاه‌ها از سوخت دوم با هماهنگی‌های انجام شده با این بخش و مبادی تأمین، نفتگاز مورد نیاز روزانه ارسال و تحویل می‌شود.

این مقام مسئول با تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش‌های شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش در چرخه سوخت‌رسانی گفت: سوخت ارسالی به نیروگاه‌های ذکر شده از استان‌های خوزستان و هرمزگان تأمین می‌شود.

مدیر منطقه فارس، برگزاری جلسات با شرکت گاز استان، انجام بازدیدهای مشترک با سازمان‌های ذیربط و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی را از جمله اقدامات مؤثر منطقه برای تأمین به موقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانجات سیمان استان برشمرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر