/
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶

شرکت گاز استان خراسان شمالی و آموزش و پرورش تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

تفاهم‌نامه همکاری در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی بین آموزش و پرورش و شرکت گاز استان خراسان شمالی در محل سازمان آموزش و پرورش استان منعقد شد.
کد خبر : ۵۰۲۳۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایرن، سیّدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در مراسم امضای تفاهم نامه میان این شرکت و آموزش و پرورش، اظهار داشت: آموزش در سنین پائین اثربخشی بیشتری دارد و در این راستا آموزش و پرورش ظرفیت بالایی جهت فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی را دارد.

وی در ادامه بیان داشت: سهم گاز از سبد انرژی استان حدود 82 درصد بوده و صرفه‌جویی در بخش خانگی و تجاری می‌تواند به ایجاد اشتغال و تولید پایدار در استان کمک کند و با تداوم جریان گاز در بخش صنایع ضمن حفظ محیط زیست، ارزش افزوده  بیشتری را نصیب جامعه کند.

 درادامه ابوالقاسم اکبری مدیرکل آموزش و پرورش ضمن تشکر از مدیر عامل و کارکنان شرکت گاز اعلام کرد: خوشبختانه تعامل مناسبی بین آموزش و پرورش و شرکت گاز استان وجود دارد و این سازمان آمادگی همکاری در زمینه آموزش و فرهنگ‌سازی را دارد.

وی افزود: در حال حاضر حدود 220 هزار دانش آموز در استان مشغول به تحصیل هستند که ظرفیت بسیار بالایی جهت یادگیری دارند و می‌توان از آموزش حضوری و  مجازی جهت آموزش دانش آموزان و معلمان استفاده کرد. 

اکبری تصریح کرد: با توجه به افزایش سواد دیجیتالِ دانش‌آموزان، می‌توان از بستر فضای مجازی از جمله پیام‌رسان "شاد" برای آموزش استفاده کرد.

در پایان و پس از امضای تفاهم نامه مدیران دو سازمان، این همکاری را آغازی بر آموزش‌های کاربردی و اثر گذار در سطح جامعه دانستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر