/
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور در نشست هم‌انديشي پدافند غيرعامل در منطقه 8 عمليات انتقال گاز:

ارتقاي تجهيزات پدافند غيرعامل؛ اصلي‌ترين راهكار پايداري تأسیسات گاز

معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور، ارتقاي تجهيزات پدافند غيرعامل را اصلي‌ترين راهكار پايداري تأسیسات و تجهيزات گازرساني دانست.
کد خبر : ۵۰۲۳۸

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومي شرکت ملی گاز ایران، عبدالرحمن كشوري، در نشست هم‌انديشي پدافند غيرعامل و مديريت انرژي كه در منطقه 8 عمليات انتقال گاز برگزار شد، با تأكيد بر نقش مهم پدافند غيرعامل در امنيت كشور، اظهار داشت: موضوع پدافند غيرعامل در كشور از مباحث بسيار مهم و حساس است كه تمامی دستگاه‌ها بايد آن را مورد توجه قرار دهند.

كشوري افزود: دشمن با برنامه‌ريزي‌هايي كه انجام مي‌دهد، درصدد است به هر نقطه از اين كشور ضربه بزند؛ از اين رو هوشياري و واكنش به موقع بسيار اهميت دارد.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهميت راهبردی اين منطقه عملياتي اظهار داشت: پدافند غيرعامل به دنبال حفاظت از سرمايه هاي ملي و زيرساخت ها بوده و توجه به مقوله ارتقاي امنيت داخلي، بیش از پیش ملزم است.

وي با اشاره به خطرپذیری تأسیسات، مراكز بهره‌برداري، اماکن و تجهیزات گازرسانی، بر صيانت و حفاظت از این تجهیزات تأکید کرد و گفت: دارايي‌هايي وجود دارد كه در معرض آسيب هستند و دشمن از ضربه زدن به زيرساختها و دارايي‌هایی که جذابيت بيشتري دارد، چشم‌پوشي نخواهد كرد؛ از این رو، لازم است با ارتقاي تجهيزات پدافند غيرعامل در ایمن کردن سازمان در برابر تهدیدهای خارجی پيشگام باشيم.

معاون انرژي سازمان پدافند غيرعامل كشور ضمن با اهميت خواندن موارد مرتبط با پدافند غيرعامل، بر لزوم ارائه پيشنهادات و اقدامات لازم جهت پيشگيري و آمادگي هرچه بيشتر كاركنان برای مقابله با بحران، بخصوص در فصول سرد سال تأكيد كرد.

در پايان، همچنين، فيروز خدائي، مدير منطقه 8 عمليات انتقال گاز، ضمن ارائه گزارشي از عملكرد و اقدامات انجام يافته اين منطقه در رابطه با پدافند غيرعامل و مقابله با بحران، چالش‌های احتمالي را مطرح و راهكارهاي لازم را مورد بحث و تعامل قرار داد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر