/
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
علیرضا نریمان‌نژاد مدیر HSE شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران در گفتگو با نبض نفت پاسخ داد؛

کدام یک از پالایشگاههای ایران از نظر زیست محیطی شرایط بهتری دارند؟

علیرضا نریمان‌نژاد مدیر HSE شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران گفت در حال حاضر پنج شرکت پالایش نفت تبریز، بندرعباس، اصفهان، ستاره خلیج فارس و تهران از نظر زیست محیطی در مقایسه با سایر پالایشگاههای کشور وضعیت مطلوب‌تری دارند و در سال 1400 جزء پنج شرکت اول قرار گرفته‌اند.
کد خبر : ۵۰۳۱۳
تعداد بازدید : 0
علیرضا نریمان‌نژاد مدیر HSE شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نبض نفت با تاکید بر اینکه فعالیت‌های بسیار خوبی که در حوزه محیط زیست در پالایشگاههای کشور انجام شده به رتبه‌بندی پالایشگاهها در این زمینه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پنج پالایشگاه ایران از نظر زیست محیطی به عنوان رتبه‌های برتر برای سال 1400 انتخاب شده‌اند هر چند که سایر شرکت‌ها نیز برنامه‌های خوبی در این زمینه دارند تا بتوانند به این پنج شرکت برسند. شرکت پالایش نفت تبریز، بندرعباس، اصفهان، ستاره خلیج فارس و تهران بهترین عملکرد زیست محیطی را داشته‌اند اما این بدان معنا نیست که بقیه شرکت‌ها کار نکرده‌اند.

نریمان‌نژاد افزود: انتظارات ما از این شرکت‌ها بالاست و انتظار داریم که خیلی بیشتر در حوزه محیط زیست فعالیت کنند. این پنج پالایشگاه از نظر موقعیت جغرافیایی و بحث‌های جانبی شرایط مطلوب‌تری دارند اما سعی ما بر این است که سایر شرکت‌های پالایشگاهی نیز با پروژه‌هایی که برای آنها تعریف کرده‌ایم به شرایط مطلوبی برسند و همه پالایشگاهها را به سطح یکسانی برسانیم.

برای آگاهی از متن کامل مصاحبه، فیلم این گفتگو را ملاحظه فرمایید.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر