/
۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
کسب عنوان غرفه برتر و پژوهشگر برتر؛

*کسب عنوان غرفه برتر و پژوهشگر برتر توسط شرکت پالایش نفت بندرعباس در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان*

شرکت پالایش نفت بندرعباس در "بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری " عنوان غرفه برتر و پژوهشگر برتر استان هرمزگان را کسب کرد.
کد خبر : ۵۰۳۳۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس، در پایان بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن‌آوری هرمزگان، غرفه شرکت پالایش نفت بندرعباس بر اساس ارزیابی منطبق با شاخصهای کمیته اجرایی نمایشگاه با کسب امتیاز عالی موفق شد عنوان "غرفه برتر" در حوزه صنایع را بدست آورد و از سوی استاندار هرمزگان مورد تجلیل قرار گرفت.
همچنین در این دوره از نمایشگاه، دکتر مهدی جلایر از شرکت پالایش نفت بندرعباس به واسطه تلاشهای ارزنده در راستای ارتقای سطح پژوهش، علم و فناوری با انجام پژوهشهای کاربردی بویژه در حوزه صنعت نفت، به عنوان پژوهشگر برتر سال ۱۴۰۱ استان هرمزگان معرفی گردید.
بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فن‌آوری با هدف ارائه دستاوردهای یک ساله پژوهش و فناوری استان هرمزگان و بسترسازی در جهت توسعه فناوری و ایجاد ارتباط میان تولیدکنندگان فناوری و واحدهای مصرف‌کننده با حضور دانشگاه‌های استان، تعدادی از صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان ، مراکز رشد و مراکز تحقیقاتی و پژوهشی هرمزگان و واحدهای پژوهشی و تحقیقاتی برخی دستگاه‌های اجرایی در قالب ۵۰ غرفه در بندرعباس برگزار شد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر