/
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
درخشش نفت مناطق مرکزی ایران در جشنواره و سمپوزیوم روابط عمومی ایران

مدیرعامل نفت مناطق مرکزی به‌عنوان «مدیر ارشد ارتباط گستر» انتخاب شد

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران‌، نشان «مدیر ارشد ارتباط گستر» را دریافت کرد و از وی به‌عنوان دوست‌دار و تسهیل‌گر روابط عمومی قدردانی شد.
کد خبر : ۵۰۴۷۰

به گزارش نبض نفت به‌ نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در هجدهمین دوره سمپوزیوم روابط عمومی ایران و نوزدهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران که روز سه‌شنبه (۲۲ آذرماه) در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما تهران برگزار شد، از مهدی حیدری، به‌واسطه حمایت از برنامه‌های ارتباطی و نگاه تخصصی به روابط عمومی، به‌عنوان «مدیر ارشد ارتباط گستر روابط عمومی» قدردانی شد، همچنین روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با رأی هیئت داوران لوح سپاس «روابط عمومی برتر» را به‌دلیل رعایت استانداردهای حرفه‌ای و مدیریت راهبردی روابط عمومی دریافت کرد.

بر اساس این گزارش‌، در این دوره که با محوریت موضوع «روابط عمومی شبکه‌ای و نقش و کارکردهای روابط عمومی در صنعت گردشگری» برگزار شد از روابط عمومی شرکت نفت زاگرس جنوبی نیز در زمینه «ارتباطات رسانه‌ای» قدرانی شد.

این گزارش می‌افزاید، هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و مراسم پایانی نوزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌ عمومی ایران، با پیام ویدیویی تسوکو سوگی هارا رئیس و فیلیپ شفرد، دبیرکل انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)  و سخنرانی علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست و مریم جلالی، معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با حضور فعالان ارتباطات و روابط‌عمومی ایرانی و بین‌المللی، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این سمپوزیوم که با حمایت انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) برگزار شد، متخصصان رشته ارتباطات و روابط‌عمومی، طی سخنرانی‌ها و کارگاه‌های تخصصی، آخرین یافته‌ها و دیدگاه‌های خود را در رابطه با موضوع روابط عمومی در جهان شبکه‌ای، برای حاضران در مراسم، تشریح کردند. معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست، ضمن استقبال از برگزاری رویدادهایی از این دست، خواستار توجه هر چه بیشتر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی به نقش روابط عمومی در زمینه ارتباط با افکار عمومی شد.

تسوکو سوگی هارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، نیز در یک پیام ویدیویی به این مراسم، ابراز امیدواری کرد، سند نهایی این رویداد، که حاوی خطوط اصلی در شکل‌دهی و توسعه روابط عمومی شبکه‌ای خواهد بود، در اختیار دست‌اندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد.

فیلیپ شفرد، دبیرکل این انجمن نیز، در سخنان ویدیویی خود، ضمن قدردانی از برگزیدگان این رویداد، بر استفاده هر چه بیشتر از دستاوردهای علمی این سمپوزیوم در حوزه اجرایی تأکید کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر