/
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹

بلاتکلیفی تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت ملی گاز ایران

به موجب بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ بسیاری از نیروهای ایثارگر شاغل در دستگاههای اجرایی تبدیل وضعیت شده‌اند اما این قانون هنوز در شرکت ملی گاز ایران به صورت کامل اجرایی نشده است.
کد خبر : ۵۰۶۳۰
بلاتکلیفی تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت ملی گاز ایران
به گزارش نبض نفت تعداد زیادی از ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت با ارسال متن‌های متعدد به پایگاه خبری نبض نفت خواستار پیگیری و انعکاس مشکلات مربوط به اجرایی نشدن بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ در شرکت ملی گاز ایران شده‌اند.

در ادامه متن جمعی از ایثارگران به همراه دو متن کوتاه از ایثارگران شاغل در شرکت ملی گاز ایران منتشر می‌شود. امید است مسئولان محترم شرکت ملی گاز ایران توجه لازم را به درخواست ایثارگران عزیز داشته باشند تا مشکلات مربوط به تبدیل وضعیت این قشر برطرف شود.

جناب آقای چگنی مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با سلام و احترام

به استحضار می‌رساند نزدیک به دو سال از تصویب قانون تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی در قالب بند دال تبصره ۲۰ قانون بودجه ۱۴۰۰ می‌گذرد. بسیاری از وزارتخانه‌ها و دستگاههای اجرایی کشور قانون مذکور را اجرا کرده‌اند اما شرکت ملی گاز در این زمینه دچار عملیات فرسایشی شده و کارکنان ذینفع را با مشکلات روانی مواجه کرده است. متاسفانه تا الان حتی یک حکم هم در شرکت ملی گاز ایران صادر نشده و بعد از گذشت دو سال مجدداً اقدام به استعلام ایثارگری کرده است در حالی که می‌توان با یک تعهد از مشمولین مثل دستگاههای دیگر کار را جلو برد. لذا از حضرتعالی استدعا داریم اقدام عملی و پیگیری مجدانه انجام شود و اقدامات صورت گرفته به جامعه ذینفع اطلاع رسانی شود.

با تشکر

ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت قانون بند دال شرکت ملی گاز ایران

همچنین یکی دیگر از کارکنان شاغل در شرکت ملی گاز ایران تاکید کرده که چرا روند تبدیل وضعیت ایثارگران مشمول بند" د "شرکت ملی گاز متوقف شده در حالی که روند تبدیل وضعیت ایثارگران بند"د" شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت در حال انجام است و حتی کد پرسنلی و حکم این شرکت‌ها در حال انجام است.

فرد دیگری نیز با ارسال این متن به پایگاه خبری نبض نفت از مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران خواسته موضوع را پیگیری کنند و به قول این شخص این نیروها را ضجر ندهند. بخشی از متن ارسالی به این شرح است:

ظاهراً شرکت ملی گاز ایران روند تبدیل وضعیت را متوقف کرده و گفته باید استعلام جدید دوباره انجام شود. این کار خیلی سخت و فرسایشی شده و سوال ما این است که چرا این مشکل فقط باید برای کارکنان شرکت ملی گاز پیش بیاید. اگر واقعا قصد دارند کار ایثارگران ر درست کنند اینقد ماها را ضجر ندهند. مسئولان شرکت ملی گاز هم می‌توانند مثل بقیه شرکتها تعهد بگیرند و بعد کار را انجام دهند اما اینکه بخواهند دوباره‌کاری کنند باید تا ماه پنجم سال آینده باید صبر کنیم. از شما به عنوان رسانه حامی کارگران خاضعانه خواهش می‌کنیم این موضوع را پیگیری کنید.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر