/
۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
 معاون وزیر نفت در امور توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی:

موارد حیاتی سرمایه انسانی سال ۱۴۰۲ به سرانجام مطلوب می‌رسد

معاون وزیر نفت در امور توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی با بیان اینکه حل مسائلی همچون اصلاح جدول بدو استخدام، ماده ۱۰، بحث مالیات، پاداش و سنوات، سقف حقوق و تأمین مسکن را به‌صورت ویژه دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: امید داریم سال آینده بسیاری از این موارد مهم و حیاتی را به سرانجام مطلوب برسانیم.
کد خبر : ۵۰۹۸۲

به گزارش نبض نفت به نقل از مجتمع گاز پارس جنوبی، مهدی علی‌ مددی ضمن بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی در دیداری صمیمی با نمایندگان کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری این مجتمع گفت: نیروهای متعهد، کارآمد و نوآور مجتمع گاز پارس جنوبی سبب چرخش و شکوه اقتصادی کشور هستند.  

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی و ابلاغ پیام قدردانی و تشکر وزیر نفت به متخصصان و کارکنان این مجموعه بزرگ گازی کشور که در سایه همدلی و کار گروهی برای گرمابخشی به منازل مردم در روزهای سرد سال تلاش می‌کنند، نیروی انسانی را از سرمایه‌های اصلی وزارت نفت دانست و افزود: صنعت نفت یک صنعت متکی به نیروی انسانی است و در کنار مسائل مهم، نیروی انسانی بالاترین سرمایه و ارزش را در وزارت نفت دارد. 

معاون وزیر نفت در توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی در ادامه به شکوه و عزت صنعت در پارس جنوبی اشاره و تصریح کرد: به‌عنوان یک ایرانی به خود می‌بالیم که پس از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، عظمت و شکوه صنعت نفت را در یک منطقه و به‌صورت متمرکز در پارس جنوبی مشاهده می‌کنیم. عظمت و اقتدار در پارس جنوبی حاصل تلاش و همت بلند فرزندان ایران اسلامی است و آیندگان از دیدن این  همه زیبایی لذت خواهند برد و به شما درود می‌فرستند. 

علی مددی اظهار کرد: باید به نسل امروزی این افتخارها بازگو و بازتاب داده شود و نسل نو از تلاش‌ها و اقتدار در پارس جنوبی باخبر شوند. متولیان امر باید افتخارات و دستاوردهای صنعت نفت در پارس جنوبی را به‌صورت شایسته بازتاب دهند.

وی در ادامه به تلاش‌های شبانه‌روزی وزارت نفت در دولت سیزدهم اشاره و تصریح کرد: رویکرد دولت سیزدهم، رویکرد مردمی و حل مسائل و مشکلات است و همه مدیران در وزارت نفت دغدغه و مشکلات متعدد کارکنان و سرمایه‌های اصلی نیروی انسانی را در رأس امور قرار داده و برای رفع آن به صورت جهادی در تلاش هستند. 

معاون وزیر نفت در توسعه و مدیریت سرمایه‌ انسانی گفت: تا آنجا که می‌توانیم طبق قانون و مقررات از ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و تمام قد برای رفع مشکلات نیروی انسانی ایستاده‌ایم و مسائل مهم را با جان و دل می‌پذیریم و با نگاه ویژه و بسیار مثبت وزیر نفت در سایه همدلی مسائل را حل خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، ارتقای شغلی کارکنان، تسریع در تبدیل وضعیت ایثارگان، پرداخت هوشمند، نظارت بر عملکرد پیمانکاران و ارتقای معیشت کارکنان پیمانکاری از موضوع‌های مطرح‌شده نمایندگان در این نشست بود.

مدیران کل حوزه ستادی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت نفت، مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران و دیگر مدیران توسعه منابع انسانی شرکت‌های اصلی وزارت نفت، علی‌مددی را در این سفر به پارس جنوبی همراهی کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر