/
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

تأکید استاندار سیستان و بلوچستان بر تلاش مضاعف و کار جهادی در انجام طرح‌های گازرسانی

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر این‌که طرح‌های گازرسانی با تلاش مضاعف و کار جهادی باید سرعت بگیرد، گفت: هیچ مانعی در جریان عملیات گازرسانی در استان نباید موجب کند شدن ادامه روند کار شود.
کد خبر : ۵۱۰۵۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه بررسی طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان با تاکید بر اینکه رعایت اصول ایمنی یکی از مسائل اساسی در امر گازرسانی محسوب می‌شود، اظهار داشت: نظارت و کنترل دقیق به همراه سرعت در انجام عملیات از مولفه های مهم در اجرای طرح‌های گازرسانی به شهرها و روستاهای استان است.

وی با تأکید بر این‌که طرح‌های گازرسانی با تلاش مضاعف و کار جهادی باید سرعت بگیرد، تصریح کرد: هیچ مانعی در جریان عملیات گازرسانی در استان نباید موجب کند شدن ادامه روند کار شود و در صورت وجود موانع احتمالی موارد به صورت صریح، شفاف و روشن منعکس تا به سرعت برطرف شود.

کرمی در ادامه با تاکید بر انتقال و انعکاس مشکلات و موانع به همکاری خوب مسئولان کشوری با این استان اشاره کرد و افزود: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای در خصوص توسعه گازرسانی به استان دارد.

وی با بیان اینکه بایستی بدون تعارف خواسته های استان را مطرح و مسائل را در سطح کلان کشوری پیگیری کنید تا سرعت انجام کارها بالا برود، تصریح کرد: بدترین آفت برای یک سازمان روزمرگی است؛ از این رو بر همه ما مسئولان لازم است با حرکت جهادی و توکل بر خداوند وظیفه ای که بر عهده داریم به درستی و به موقع به سرانجام برسانیم تا طرح ها مشمول گذر زمان و روزمرگی نشود.

محمدرضا میرشکاری مدیر عامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان نیز در ابتدای جلسه گزارشی از عملکرد این شرکت ارائه کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر