/
۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
رئیس سازمان حراست صنعت نفت:

مدیریت دانش در حراست صنعت نفت باید نهادینه شود

رئیس سازمان حراست صنعت نفت با بیان اینکه صنعت نفت، صنعت پیشران اقتصادی کشور محسوب می‌شود، گفت: مدیریت دانش در حراست صنعت نفت باید نهادینه شود.
کد خبر : ۵۱۲۶۰
نبض نفت-عظیم شیراوند امروز (چهارشنبه، ۲۱ دی‌ماه) در آیین آشنایی با تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های نوین حفاظت اماکن، تأسیسات و زیرساخت‌های صنعت نفت که در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که به‌واسطه پیشرفت تکنولوژی و سرعت انتقال آن به همه افراد، با تهدیدها و فرصت‌هایی مواجه می‌شویم که باید با استفاده از دانش متخصصان این تهدیدها را کنترل کنیم.

وی به اهمیت موضوع حراست و حفاظت در قراردادهای صنعت نفت اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته در صنعت نفت اثری از حفاظت و حراست در قراردادهای نفتی وجود نداشت که این نوعی ضعف محسوب می‌شد. معتقدم هر پروژه‌ای که در صنعت نفت اجرا می‌شود باید دارای ملاحظات امنیتی و حفاظتی باشد.

رئیس سازمان حراست صنعت نفت با تأکید بر اینکه مسائل امنیتی در حوزه صنعت نفت از نان شب هم واجب‌تر است، تصریح کرد: وجود دوربین‌های نظارتی برای سازمان‌های مربوط به صنعت نفت ضروری است، از این رو مدیری نباید به بهانه نبود منابع مالی از نصب دوربین‌های نظارتی غافل شود.

شیراوند اظهار کرد: صنعت نفت، صنعت پیشران اقتصادی کشور محسوب می‌شود، بنابراین معتقدم مدیریت دانش باید در حراست صنعت نفت نهادینه شود.

در حاشیه آیین آشنایی با تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های نوین حفاظت اماکن، تأسیسات و زیرساخت‌های صنعت نفت، نمایشگاهی از تجهیزات حفاظتی و امنیتی در محل پژوهشگاه صنعت نفت به نمایش گذاشته شد.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر