/
۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
تأکید رئیس‌جمهوری؛

تأکید رئیس‌جمهوری بر پیگیری رفع مشکلات حوزه انرژی سیستان و بلوچستان

رئیس‌جمهوری، مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول خود مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.
کد خبر : ۵۱۵۸۴
نبض نفت-سیدابراهیم رئیسی در نشست عصر روز یکشنبه (دوم بهمن‌ماه) هیئت دولت با اشاره به پیشرفت قابل توجه طرح عظیم شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم، بر اهتمام مسئولان مربوط برای تسریع در تکمیل شبکه ملی اطلاعات تأکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش مردم سیستان و بلوچستان را مرزبانان صادق دیرین ایران توصیف کرد و با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در تأمین انرژی در این منطقه، به معاون اول رئیس‌جمهوری مأموریت داد رفع این مشکل را با فوریت پیگیری کند.

رئیس‌جمهوری همچنین وزیر امور خارجه و نماینده ویژه خود در امور افغانستان را مأمور کرد تا از طریق رایزنی با هیئت حاکم بر این کشور، موضوع حق‌آبه کشورمان از رود هیرمند و تأمین آب مورد نیاز مردم سیستان و بلوچستان را با جدیت دنبال کنند.

۱۷ دی‌ماه هیئتی متشکل از عبدالعلی رحیمی مظفری، حسین حسین‌زاده، رمضانعلی سنگدوینی و منصور شکرالهی از اعضای کمیسیون انرژی و معین‌الدین سعیدی و عبدالناصر درخشان، نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در سفر به این استان از آخرین وضع سوخت‌رسانی و گازرسانی به این منطقه مطلع شدند.

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر