/
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
هدیه زیست محیطی هلدینگ خلیج فارس به مردم نجیب استان خوزستان

تصفیه خانه مرکزی پساب مجتمع پتروشیمی بندر امام در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد

همزمان با ایام الله دهه فجر، پروژه استراتژیک و پیشرفته واحد تصفیه خانه مرکزی مجتمع پتروشیمی بندر امام به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر : ۵۱۸۴۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، این طرح به مساحت شش هکتار در آستانه 50 سالگی مجتمع پتروشیمی بندر امام و با هدف صیانت از محیط زیست و اکو سیستم دریایی منطقه بندرماهشهر و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی  اجرا شده است.

این تصفیه خانه  که روزانه ظرفیت بازیافت و تسویه فاضلابهای صنعتی به میزان 30هزار متر مکعب را دارد، با توانمندی و دانش متخصصان ایرانی به مرحله بهره برداری رسیده است.

همزمان با بهره‌برداری از تصفیه خانه مرکزی پساب مجتمع پتروشیمی بندر امام، دو طرح دیگر شامل  "واحد پارازایلین مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا"  و "بزرگترین و هوشمندترین انباره مکانیزه صنعت پتروشیمی در مجتمع شهید تندگویان"   به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از این طرح‌ها، از وعده های دکتر علی عسکری مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در مراسم معارفه در دی ماه پارسال است؛ طرح هایی که شاخص  و نشانه کار جهادی، استفاده از توان متخصصان ایرانی  و اهتمام و توجه ویژه بزرگترین و سودآورترین هلدینگ بورسی کشور به "تولید دانش بنیان و اشتغالزا" و "صیانت از محیط زیست و توسعه پایدار" است.

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر