/
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

حضور مدیری شایسته با کوله‌باری از تجربه در پتروشیمی شازند

بررسی کارنامه کاری علیرضا خلیلی‌نیا مدیرعامل جدید پتروشیمی شازند نشان می‌دهد که تجربه و تخصص دو ویژگی اصلی این مدیر جدید پتروشیمی شازند است که می‌تواند موفقیت‌های خوبی برای این مجموعه به دنبال داشته باشد.
کد خبر : ۵۱۹۴۶

به گزارش نبض نفت علیرضا خلیلی‌نیا به تازگی به عنوان مدیرعامل پتروشیمی شازند انتخاب شده است. در همین راستا پایگاه خبری نبض نفت به بررسی سوابق کاری و رزومه وی پرداخته است.

مدرک تحصیلی علیرضا خلیلی‌نیا کاملاً متناسب با صنعت نفت است. وی در رشته اقتصاد انرژی دوران کارشناسی ارشد را سپری کرده و در رشته اقتصاد نفت و گاز دکترای خود را پایان رسانده است.

همچنین بررسی سوابق کاری وی نشان می‌دهد که این مدیر یک شبه ره صد ساله را طی نکرده است. وی در مقطعی کارمند پالایشگاه آبادان بوده و با تمام مسائل و مشکلات در رده پایین دست و پنجه نرم کرده است. به خاطر توانمندی و جدیت در کار علیرضا خلیلی‌نیا توانسته در مجموعه‌های مختلفی فعالیت کند. معاون توسعه مدیریت منطقه آزاد چابهار، مدیرعاملی شرکت سرمایه‌گذاری ساختمان صنایع بهشهر و مدیرعاملی شرکت توسعه صنایع بهشهر از جمله سوابق مدیریتی خلیلی‌نیا به شمار می‌رود. همچنین وی سابقه قعالیت در صنعت بیمه را دارد و در مقطعی به عنوان مدیرعامل بیمه اقتصاد نوین مشغول خدمت بوده است. مدیرعاملی آبفای آبادان و حضور در هیئت مدیره شرکت کشتی‌سازی اروندان از دیگر سوابق مدیرعامل جدید پتروشیمی شازند می‌باشد.

دکتر خلیلی‌نیا در صنعت نفت کشور نیز دارای تجارب ارزنده بوده که می‌توان به حضور در هیئت مدیره موسسه صنعت نفت آبادان و مشاور اقتصادی پتروشیمی آبادان اشاره کرد.

پایگاه خبری نبض نفت برای دکتر علیرضا خلیلی‌نیا مدیرعامل جدید پتروشیمی شازند آرزوی موفقیت و سربلندی دارد و امید است با داشتن تخصص و تجربه کافی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور بتواند در پتروشیمی شازند نیز خدمات قابل قبول و شایسته‌ای از خود به جا بگذارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر