/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

بیست و ششمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان ملایر افتتاح شد

همزمان با چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، یک باب جایگاه دومنظوره عرضه سوخت در ناحیه ملایر از توابع منطقه همدان گشایش و به بهره برداری رسید.
کد خبر : ۵۱۹۷۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، جایگاه "هاشمی" جمعه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، با حضور دکتر قاسمی فرزاد، استاندار همدان، حجت‌الاسلام آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، امین روستایی مدیر منطقه همدان و جمعی از مقام‌های استانی و شهرستان ملایر به بهره‌برداری رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان در آیین گشایش این جایگاه گفت: تعداد جایگاه‌های عرضه فرآورده‌ نفتی ناحیه ملایر با افتتاح این جایگاه، به ۲۶ باب و تعداد جایگاه‌های استان به ۱۲۶ باب رسید.

امین روستایی، افزود: از تعداد کل جایگاه‌ها، ۷۹ جایگاه عرضه سوخت مایع، ۲۳ جایگاه دو منظوره عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی  و ۲۴ جایگاه تک‌منظوره سی‌ان‌جی است.

وی اظهار کرد: برای احداث جایگاه دومنظوره عرضه بنزین و سی‌ان‌جی با مساحت ۲ هزار و ۴۵۰ متر مربع و احتساب هزینه خرید زمین، مبلغی معادل ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

روستایی تصریح کرد: در جایگاه "هاشمی" با سه دیسپنسر دو نازله عرضه گاز و چهار تلمبه دونازله عرضه بنزین، در مجموع امکان سوختگیری هم‌زمان ۱۲ خودرو سبک (هشت دستگاه بنزین‌سوز و چهار دستگاه گازسوز) وجود داشته و به‌صورت مستقیم برای ۱۴ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از پیاده‌سازی کامل زیرساخت‌های موردنیاز طرح‌ کهاب در این جایگاه و اجرای مراحل سه‌‎گانه این طرح در این جایگاه سوخت خبر داد.

وی به سیاست‌های صیانتی و اجرای طرح مدیریت توزیع سوخت نیز اشاره کرد و افزود: مدیریت توزیع و مصرف به‌طور موازی باید بهینه شود تا بدون مشکل، پایداری سوخت‌رسانی را به تمامی بخش‌های مصرف داشته باشیم.

بر پایه این گزارش، جایگاه هاشمی در داخل شهر ملایر و بلوار کمربندی به سمت شهر اراک قرار گرفته که در این مسیر می‌تواند میزبان شایسته‌ای برای شهروندان ملایری و همچنین مسافران عازم مرکز و جنوب کشور باشد.

امین روستایی با بیان اینکه سهم جمعیتی شهرستان ملایر از توزیع جایگاه‌‌های سوخت استان همدان ۱۷ درصد است خاطرنشان کرد: سهم مصرف بنزین این شهرستان از کل سوخت مصرفی استان ۱۶ درصد و ۲۱ درصد جایگاه‌های منطقه در این ناحیه قرار دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر