/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

تأمین و توزیع پایدار سوخت علی‌رغم برودت شدید هوا در استان آذربایجان شرقی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی در جلسه مشترک با شرکت‌های حمل و نقل از تأمین و توزیع پایدار سوخت علی‌رغم برودت شدید هوا و بارش برف سنگین در استان خبر داد.
کد خبر : ۵۱۹۷۸
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به وجود شرایط سخت آب و هوایی و افزایش مصرف سوخت مایع و سی‌ان‌جی از زحمات و تلاش‌های این شرکت‌ها و رانندگان نفتکش ساعی و تلاشگر استان در  تأمین و توزیع پایدار سوخت در گستره عملیاتی منطقه تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است، تأمین و توزیع سوخت در گستره عملیاتی منطقه آذربایجان شرقی با 540 دستگاه نفتکش جاده‌پیما، 9 شرکت فعال حمل و نقل فرآورده‌های نفتی به طور مستمر در حال انجام است و علاوه بر مصرف‌کنندگان جز، خانوارهای فاقد بهره‌مندی از گاز طبیعی، صنایع و نیروگاه‌ها، سوخت مورد نیاز 176 جایگاه عرضه سوخت نیز تأمین می‌شود.

راشدی در این نشست، همکاری و تعامل بیش از پیش مسئولان منطقه و شرکت‌های حمل و نقل برای گذر از شرایط بحرانی و تأمین و توزیع به موقع و مطلوب سوخت مورد نیاز نیروگاه‌ها، صنایع، کشاورزی، جایگاه‌های عرضه سوخت و سوخت جایگزین در ایام افت فشار گاز را مورد تأکید قرار داد.

 
مسئولان منطقه و شرکت‌های حمل و نقل نیز در این نشست درباره اجرایی شدن سیستم نوبت‌دهی مکانیزه و چالش‌های این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداختند و در پایان، از تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادگونه مسئولان شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان نفتکش با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر