/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

برگزاری مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کل اعتبارات

در مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کل اعتبارات بر متنوع سازی ویترین وثایق بانک با هدف تسهیل مراودات مشتریان اعتباری، تاکید شد.
کد خبر : ۵۱۹۷۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران،عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محمد رضا محمودپناه رئیس پیشین اداره کل اعتبارات با تاکید بر توانمندی های عباس پیروزی سرپرست جدید این اداره کل،گفت: برای حفظ بهداشت اعتباری ضروری است  تا همه بخش های بانک با اداره کل اعتبارات هماهنگ باشند.

وی افزود: اثربخشی بیشتر ابزارهای نظارتی اداره کل اعتبارات، موجب می شود تا مدیریت بهتری بر منابع و مصارف صورت گیرد از این رو ضروری است تا جایگاه این اداره کل در بانک ملی ایران،تقویت شود.

سید فرید موسوی عضو هیات مدیره نیز در این مراسم گفت: عملیاتی سازی اهداف و سیاست های دولت محترم در حوزه اعتبارات از جمله اولویت هایی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود:آمارها و اطلاعاتی که از سوی ادراه کل اعتبارات تولید می شود مبنای بسیاری از تصمیم گیری ها در بانک ملی ایران است، از این رو ضروری است تا نهایت دقت در تولید این آمار و اطلاعات به کار گرفته شود.

موسوی ضمن بر شمردن اولویت های بخش اعتباری بانک، گفت: با همکاری بخش های مربوطه باید از تجربه و دانش نیروی انسانی به خوبی استفاده و نسبت به توانمندسازی آنها اقدام شود.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد:پیگیری تفاهمنامه بانک ملی ایران با وزارت راه،مسکن و شهرسازی درباره اجرای قانون جهش تولید مسکن، از جمله اولویت های بخش اعتباری است.

وی در پایان خواستار استفاده از ابزارهای تعهدی به جای تسهیلات شد.

صمد عزیز نژاد عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با استقبال از انتخاب سرپرست جدید اداره کل اعتبارات گفت:انتخاب فردی که از بدنه بخش اعتبارات است موجب تقویت رویکرد کارشناسی در تصمیم گیری های این اداره کل می شود.

وی با اشاره به وظایف و ماموریت های اداره کل اعتبارات بر لزوم همکاری همه ادارات کل با اداره اعتبارات برای تحقق و تسریع در حصول اهداف اعتباری بانک، تاکید کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر