/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

نمایشگاه نفت اهواز با حضور ۲۷۱ شرکت از ۱۶ استان برگزار خواهد شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در اهواز خبر داد.
کد خبر : ۵۱۹۹۲
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران ؛ علیرضا دانشی در گفت و گو با نمایندگان رسانه ها، اظهار کرد: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان ۱۷ بهمن ماه در اهواز برگزار خواهد شد که این نمایشگاه فرصتی بسیار خوبی برای نمایش آخرین دستاوردهای صنعت نفت در حوزه‌های مختلف است.
وی افزود: نمایشگاه امسال با حضور ۲۷۱ شرکت از ۱۶ استان برگزار خواهد شد که از این تعداد ۲۰۰ شرکت سازنده تخصصی تجهیزات صنعت نفت هستند.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: حضور شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صنعت نفت امسال در مقایسه با سال گذشته حدود ۲۵ درصد افزایش داشته است اما وجه تمایز اصلی نمایشگاه سیزدهم با دوره دوازدهم افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی حضور شرکت‌های دانش‌بنیان است به شکلی که تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه امسال ۱۰۸ شرکت است.
دانشی عنوان کرد: از دیگر نقاط قوت نمایشگاه امسال افزایش حضور ۸۰ درصدی شرکت‌های خارج از استان خوزستان در نمایشگاه است که نشان از اهمیت ملی این نمایشگاه دارد. همچنین حضور شرکت‌های فعال خوزستانی نیز امسال ۷۰ درصد رشد داشته است.
وی در خصوص مهمترین رویدادها در نمایشگاه گفت: رونمایی از مهمترین دستاوردهای صنعتی در حوزه نفت از جمله نمایش عمومی دستگاه آتی واگن که در عملیات مهار فوران چاه‌های نفت و گاز بسیار کارآمد نشان داده است. افتتاح چند پروژه مهم دیگر و امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری و پژوهشی با شرکت‌های دانش بنیان از جمله مهمترین رویدادها در نمایشگاه نفت اهواز خواهند بود.
 سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر