/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

پروژه گازرسانی به ۳۹ روستا و ۲۴ طرح صنعتی شهرستان روانسر به بهره برداری رسید

با حضور استاندار کرمانشاه پروژه گازرسانی به ۳۹ روستا و ۲۴ طرح صنعتی شهرستان روانسر به بهره برداری رسید.
کد خبر : ۵۱۹۹۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد طیب صحرایی استاندارکرمانشاه پروژه گازرسانی به ۳۹ روستا و ۲۴ طرح صنعتی شهرستان روانسر با اعتبار بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار کرمانشاه در این مراسم انقلاب اسلامی را یکی از بزرگترین نعمت های الهی برای مردم ایران دانست که به یاری امام راحل(ره) و شهدا تحقق یافته و اظهار کرد: وضعیت کنونی کشور با قبل از انقلاب از نظر برخورداری مردم از انرژی و نیز عزت، کرامت و امنیت قابل مقایسه نیست و اینها را مدیون امام (ره) و شهدا هستیم.

وی با تأکید بر لزوم تلاش برای نگهداری و ارتقاء این دستاوردها، گفت: امروزه همگان از خدمات انقلاب منتفع هستند و ما باید قدردان این موضوع باشیم و برای انقلاب سنگ تمام بگذاریم.

صحرایی ضمن تبریک به مردم مناطقی که طی این پروژه ها از نعمت گاز برخوردار شدند، از مردم خواست درست مصرف کردن، ایمنی و صرفه جویی در مصرف گاز را رعایت و به فرزندان خود بیاموزند که باید از سرمایه‌ی گاز برای آیندگان محافظت کنند.

در ادامه ناصر حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای تکمیل شبکه گازرسانی و خدمت‌رسانی به مردم شریف استان در دهه مبارک فجر این پروژه ها به بهره برداری رسید که طی آن ۳۹ روستا شامل ۲۰۸۹ خانوار و ۲۴ واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه شهرستان روانسر ۱۲۱ روستای دارای قابلیت گازرسانی دارد، گفت: با بهره برداری از طرح‌های مذکور در بخش روستایی، تعداد روستاهای گازدار شهرستان به ۱۱۸ روستا رسید و ضریب نفوذ گاز روستایی این شهرستان از 75.2 درصد به 99.7 درصد افزایش یافت.

حسینی  همچنین با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در بخش شهری شهرستان روانسر ۱۰۰ درصد است،  اعلام داشت:  با افتتاح طرح هایی که انجام شد، شهرستان روانسر از نظر برخوداری از گاز طبیعی،«شهرستان سبز» محسوب می شود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه ابراز داشت: با افتتاح طرح گازرسانی به این ۲۴ واحد صنعتی ظرفیت استفاده از ۳۲۰۰ متر مکعب گاز طبیعی جایگزین سوخت مایع فراهم شده است.

حسینی درپایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم و بزرگان منطقه با شرکت گاز استان، گفت: برای اجرای این پروژه ها ۱۱۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع  اجرا و یک ایستگاه تقلیل فشار نیز احداث شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر