/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

مشعل گازرسانی به 20 واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرخه روشن شد

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: طرح گازرسانی به 20 واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سرخه با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.
کد خبر : ۵۱۹۹۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سیدجواد حقیقت حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در آیین افتتاح همزمان پروژه های شهرستان سرخه و پروژه گازرسانی به 20 واحد تولیدی و مرغداری در محور عبداله آباد - لاسجرد شهرستان سرخه که با حضور علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، استاندار سمنان و جمعی از مسئولان محلی، برگزار شد، با بیان اینکه برای گازرسانی به این واحدها 194میلیارد ریال هزینه شده‌ است، اظهار کرد: شرکت گاز استان به منظور خدمات دهی به واحدهای تولیدی و صنعتی و توسعه زیرساخت ها برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه از سال 1400 آغاز و برای اجرای گازرسانی به واحدهای مذکور، 38هزار و 137 متر شبکه پلی اتیلن بکار گرفته شده است.

حقیقت حسینی با تاکید براینکه زیرساخت ایجادشده موجبات رونق تولید و صنایع را در این شهرستان فراهم خواهد کرد، گفت: با توسعه زیرساخت ها و شبکه گازرسانی بستر مناسبی ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان اضافه کرد: گازرسانی به این واحدها مستلزم ایجاد زیرساخت ایمن و شبکه‌ی استاندارد است؛ در حال حاضر زیر ساخت گازرسانی به تمامی صنایع استان فراهم بوده و این مهم صرفه جویی قابل توجهی در مصرف فرآورده های نفتی به همراه خواهد داشت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر