/
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۷ طرح گازرسانی در شهرستان دلفان

با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم شهرستان‌های سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی، ۳۷ طرح گازرسانی در شهرستان دلفان استان لرستان به افتتاح و کلنگ زنی شد.
کد خبر : ۵۱۹۹۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی، مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح های گازرسانی به ۱۰ روستا و ۹ واحد تولیدی و صنعتی  شهرستان  دلفان به بهره برداری رسید و کلنگ گازرسانی به ۱۸ روستای این شهرستان نیز به زمین زده شد.

گودرزی افزود: گازرسانی در شهرستان دلفان در راستای ایجاد زیر ساخت و رفع محرومیت زدایی از منطقه بوده که با گازدار شدن این ۱۸ روستا همه روستاهای واجد شرایط گازرسانی در شهرستان دلفان از این نعمت الهی بهره‌مند می شوند و جا دارد از تلاش کارکنان خدوم شرکت گاز استان، پیمانکاران اجرایی، دستگاه‌های اجرایی استان و تمامی عزیرانی که ما را در این عرصه از خدمت یاری کرده‌اند تقدیر و تشکر کنم.

یحیی ابراهیمی، نماینده مردم سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: گازرسانی به ۱۶۰روستا در کمتر از سه سال نقش مهمی در رفاه مردم و محرومیت زدایی منطقه داشته و اعتقاد دارم که علیرغم همه محدودیت‌ها ، این کار بزرگ فقط با کار جهادی ، انقلابی و پی گیری و تلاش شبانه روزی امکان‌پذیر بوده که از مدیریت و کارکنان خدوم شرکت گاز تشکر و قدردانی می‌کنم .

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز  در این مراسم خدمت رسانی به مردم منطقه دلفان را وظیفه همه دستگاه‌ها برشمرد و اظهار کرد: توجه به مردم این منطقه و ایجاد رفاه برای مردم از ماموریت های خوب شرکت گاز بوده که اینجانب نیز به نوبه خودم از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی این عزیزان قدردانی می‌کنم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر