/
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

پیام تبریک روابط عمومی پیدمکو به مناسبت روز مهندسی

روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی(پیدمکو) روز مهندسی را به تمام تلاشگران صنعت پتروشیمی تبریک گفت و موفقیت‌های به دست آمده برای این شرکت را مرهون تلاش تمام همکاران به ویژه مدیریت و مهندسان این مجموعه دانست.
کد خبر : ۵۲۴۷۱
پیام تبریک روابط عمومی پیدمکو به مناسبت روز مهندسی

به گزارش نبض نفت روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی(پیدمکو) روز مهندسی را به مدیریت و تمام مهندسان این شرکت تبریک گفت. متن کامل پیام روابط عمومی پیدمکو به شرح زیر است:

سلام و درود وعرض احترام خدمت همکاران گرانقدر

بدون تردید پویایی جامعه مرهون تلاش‌های بیوقفه مهندسانی است که با بهره‌گیری از دانش فنی، چرخ‌های اقتصادی کشور به ویژه صنعت پتروشیمی را به حرکت درآورده و ضامن بقاء و توسعه پایدار کشور می‌باشند.

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)، به بهانه پنجم اسفند که روز ملی مهندسنامگذاری شده شایسته است ضمن تجلیل و گرامیداشت این روز مهم، از حمایت‌های راهبردی و مدبرانه و تلاش‌های ارزشمند جناب آقای مهندس بابایی مدیر عامل محترم و تمامی مهندسین محترم شرکت که در بخش‌های مختلف از جمله در پشتیبانی و اجرای پروژه‌ها فعالیت دارند تقدیر و تشکر کنیم. بدون شک تمام موفقیت‌ها و دستاوردهای شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی مرهون زحمات و تلاش‌های رده‌های مختلف شاغل در این مجموعه به ویژه مهندسان عزیزی است که همواره توانمند وکوشا بوده و برای اعتلای میهن تلاش می‌کنند.

با تقدیم احترام

روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی(پیدمکو)

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر