/
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
دکتر علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده کنگاور، هرسین و صحنه در گفتگو با نبض نفت خبر داد:

جزئیات مهم در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت/کمیسیون اجتماعی برای تصویب نهایی طرح با شورای نگهبان رایزنی می‌کند

رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده کنگاور، هرسین و صحنه گفت کمیسیون اجتماعی برای نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت با شورای نگهبان رایزنی خواهد کرد.
کد خبر : ۵۲۴۷۲
جزئیات مهم در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت/کمیسیون اجتماعی برای تصویب نهایی طرح با شورای نگهبان رایزنی می‌کند
تعداد بازدید : 9
تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

دکتر علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و نماینده کنگاور، هرسین و صحنه در خانه ملت در یک گفتگوی اختصاصی با نبض نفت در خصوص جزئیات طرح ساماندهی کارکنان دولت گفت که بر اساس این مصوبه از این به بعد فقط سه نوع قرارداد رسمی، پیمانی و قرارداد معین خواهیم داشت و انواع قراردادهای موجود مانند ساعتی، حجمی، پروژه‌ای، روزمزد و ... حذف می‎شود و در سازمان‎های دولتی موضوع پیمانکاری نیز باید حذف شود.

دکتر رضایی در پاسخ به این سئوال نبض نفت که با توجه به اهمیت زیاد این طرح و برای تصویب نهایی طرح آیا رایزنی بین مجلس و شورای نگهبان صورت خواهد گرفت گفت: برای تصویب نهایی این طرح، هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس قطعاً با شورای نگهبان رایزنی خواهد کرد و ما امیدوار هستیم که شورای نگهبان این طرح مهم را تصویب کند.

نماینده کنگاور، هرسین و صحنه در خانه ملت افزود: بر اساس مصوبه مجلس این تبدیل وضعیت شامل شرکت‌های خصولتی هم می‎شود و باید تبدیل وضعیت افرادی که رابطه کاری با آن شرکت‌ها دارند نیز صورت گیرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران در ادامه اظهار داشت: یکی از شرط‌های این مصوبه داشتن دو سال سابقه کار در سازمان‌های دولتی است و در صورتی که فردی شرایط ذکر شده را داشته باشد پس از گزینش و طی مراحل قانونی باید تبدیل وضعیت شود....

برای آگاهی از جزئیات کامل این مصاحبه فیلم گفتگو را ملاحظه فرمایید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر