/
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
اهمیت یک سفر برای بازار ارز و سکه

سیگنال شبانه قیمت دلار به بازار سکه امروز، 10 اسفند

شب گذشته نرخ دلار در معاملات پشت خطی ریزش کرد.از نگاه فعالان بازار در صورتی که در روز جاری، دلار به روند نزولی روز سه شنبه ادامه دهد، سکه امامی نیز بار دیگر افت قیمت را تجربه خواهد کرد
کد خبر : ۵۲۶۰۳

نبض نفت-  به دنبال کاهش قیمت دلار در روند معاملاتی روز گذشته فشار فروش به بازار سکه زیاد شد و کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید قرار بگیرد.

ریزش شبانه نرخ دلار، قیمت سکه نزولی می شود؟

شب گذشته نرخ دلار در معاملات پشت خطی ریزش کرد. از نگاه فعالان بازار در صورتی که در روز جاری، دلار به روند نزولی روز سه شنبه ادامه دهد، سکه امامی نیز بار دیگر افت قیمت را تجربه خواهد کرد. با این حال، آنچه برای آینده قیمت سکه اهمیت اساسی دارد، مقاومت یا شکست مرز 30 میلیون تومانی خواهد بود.در شرایط فعلی عده ای از معامله گران دلار  باور دارند سفر گروسی می‌تواند شروع کاهشی بازار باشد اما فاکتور مهم را نتیجه سفر می‌دانند. در واقع عنصر مذاکرات و سیاست خارجی کماکان حکم ترمز انتظاری را دارد.

اهمیت یک سفر برای بازار ارز و سکه

تحلیگران سیاسی و اقتصادی باور دارند اگر در تهران توافق شود و ایران  به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه بازرسی های بیشتر را بدهد  به احتمال زیاد ۱۵ اسفند قطعنامه ای تصویب نخواهد شد و مکانیزم ماشه فعلا فعال نمی شود.

این دسته از فعالان سیاسی و اقتصادی معتقدند اخبار سیاسی چند روز اخیر برای بازار ارز و سکه از اهمیت بسزایی برخوردار است و نتایج سفر گروسی به تهران ممکن است بر روی نرخ دلار و سکه اثر بگذارد.

منبع:اقتصادنیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر