/
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱

استقبال بیش از ۱۲۵۰ شركت از رویداد بیست‌وهفتم

پیش‌ثبت نام بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که از روز یک‌شنبه، 7 اسفند 1401 به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه ثبت نام در سایت نمایشگاه آغاز شده بود، با استقبال بالای متقاضیان روبه‌رو شده است.
کد خبر : ۵۲۶۹۶

به گزارش نبض نفت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت که قرار است 27 تا 30 اردیبهشت 1402 در مرکز نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار شود، تا کنون بیش از 1250 شرکت داخلی و خارجی ثبت نام کرده‌اند.

در همین خصوص به اطلاع متقاضیان محترم می‌رساند که مهلت ‌پیش‌ثبت ‌نام نمایشگاه در روز سه‌شنبه مورخ 16 اسفند 1401 ساعت 17 به پایان می‌رسد.

طبق اعلام ستاد برگزاری، پس از پایان مهلت مقرر هیچ گونه ثبت نامی از متقاضیان صورت نخواهد گرفت و مسئولیت هرگونه تأخیر و بازماندن از حضور در نمایشگاه بر عهده شرکت‌های متقاضی خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به سایت نمایشگاه به آدرس www.iran-oilshow.ir و یا پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به آدرس www.nioc.ir مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر