/
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
از سوی شرکت ملی گاز ایران صورت خواهد گرفت؛

اختتامیه دومین جشنواره علمی- فرهنگی و هنری شهید سلیمانی نیمه دوم اسفندماه برگزار می‌شود

دبیر جشنواره علمی- فرهنگی و هنری شهید سلیمانی شرکت ملی گاز ایران از برگزاری این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه سال جاری و ارائه بیش از 800 اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.
کد خبر : ۵۲۷۲۹

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، یداله رحمانی با اعلام این خبر، درباره اهمیت برگزاری این جشنواره در سطح شرکت ملی گاز ایران توضیح داد: حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران با هدف ایجاد زمینه مناسب برای جذب مشارکت حداکثری در خصوص برنامه‌های ارزشی و فرهنگی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان، ضمن برگزاری جلساتی با واحدهای ذیربط از جمله روابط عمومی، امور ایثارگران، شورای فرهنگی، معاونت منابع انسانی، واحد فناوری و. . . زیر بنای اولیه جشنواره علمی فرهنگی هنری شهید سلیمانی را در سطح شرکت ملی گاز ایران بنا نهاد.

وی در ادامه در خصوص اهداف این جشنواره، گفت: از مهم‌ترین اهداف این جشنواره، می‌توان به ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت مطابق با منظومه فکری شهید سلیمانی به‌عنوان یک شهید مکتب‌ساز اشاره کرد؛ پس از آن جذب مشارکت حداکثری در سطح همکاران و خانواده‌های محترم صنعت گاز در رشته‌های مختلف و شناسایی نخبگان هر رشته و استفاده از توانمندی‌های آن‌ها در برنامه‌های ارزشی و فرهنگی آتی در سطح شرکت ملی گاز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

رحمانی در پایان، در رابطه با چگونگی و زمان برگزاری دومین اختتامیه دوره جشنواره شهید سلیمانی گفت: دومین دوره این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که در این دوره بیش از 800 اثر در رشته‌های محتلف جشنواره به دبیرخانه ارسال شده که هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی نسبت به اولین جشنواره رشد قابل توجهی را شاهد بوده‌ایم که البته این آمار بدون احتساب حدود 300 شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر