/
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

برگزاری جشن میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در شرکت ملی پخش

جشن نیمه شعبان و میلاد حضرت صاحب الزمان (عج) در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با حضور معاون وزیر در امور پالایش و پخش، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و جمع کثیری از کارکنان شرکت ملی پخش دیروز 16 اسفند ماه 1401 برگزار شد.
کد خبر : ۵۲۷۶۹

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، این مراسم با حمایت مدیر عامل و استقبال همکاران همراه بود و گروه‌های هنری در قالب برنامه‌های فرهنگی لحظاتی شاد و مفرحی را برای شرکت‌کنندگان در این جشن فراهم کردند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور همکاران و امکان ایجاد لحظاتی شاد، به خلق ارزش و ایجاد انگیزه در نیروی انسانی به عنوان سرمایه سازمانی با توجه به گستره فعالیت‌ها در شرکت ملی پخش اشاره کرد و گفت: با افتخار امروز خدمت شما هستم که بگویم این شرکت یکی از بهترین های صنعت نفت است و این خلق ارزش در سطوح مختلف از مدیر عامل تا پائین ترین سطوح سازمانی نمایان است. 

محسن مومنی گفت: نقش روابط عمومی ایجاد همدلی و همسوئی است که امید است با همراهی و همکاری همه همکاران در جهت هم افزائی، رشد و تعالی سازمان و رسالت اصلی که همان سوخت‌رسانی است قدم برداریم.

مشاور مدیر عامل با اشاره به اینکه در آستانه نوروز هستیم و همه مجموعه‌ها در جهت سوخت‌رسانی نوروزی و آمادگی کامل تلاش مضاعف دارند گفت: آرزو می‌کنم که در این روز پر خیر برکت و میلاد منجی عالم بشریت حضرت امام زمان (عج) این تلاش شما مقبول درگاه حضرت حق و حضرت حجت و همه مردم عزیز کشورمان واقع شود.

در حاشیه این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرانی تقدیر به عمل آمد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر