/
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
توصیه مهم مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی؛

ضرروت توجه به رعایت نکات ایمنی، پس از جمع آوری وسایل گاز سوز

با توجه به افزایش تدریجی دما و جمع‌آوری وسایل گاز سوز در منازل، ضرروی است که از بسته بودن شیرهای گاز بدون استفاده اطمینان حاصل شود و با درپوش استاندارد مسدود شود.
کد خبر : ۵۳۱۸۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ سیدمحمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در این رابطه گفت: رعایت نکات ایمنی ضامن سلامتی و آسایش مشترکین است با توجه به گرم شدن تدریجی هوا تاکید می‌شود پس از جمع آوری وسایل گرمایشی گاز سوز، شیر‌های مصرف گاز بسته شده و با در پوش مناسب محل خروج گاز مسدود شود تا شاهد بروز حادثه به علت نشت گاز از محل شیر‌ها نباشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی افزود: از موارد دیگری که در این فصل سال مورد توجه است مسافرت  یا ترک منزل مشترکان عزیز برای مدت طولانی است که در این زمینه بايد وسایل گازسوز منازل خود را خاموش کرده و شیرهای مصرف آنها به ویژه شیر اصلی گاز بعد از کنتور را ببندند که این اقدام موجب مي‌شود با آرامش خاطر مسافرت کنند.

وی با بیان اینکه گاز طبیعی مایه آسایش و آرامش هموطنان است تصریح کرد: رعایت نکات ایمنی و توجه به پیام‌ها وتوصیه‌های شرکت گاز، ضامن رفاه و آسایش بوده و بسیار با اهمیت است. لذا عدم توجه به آن خطرات ناگواری را بهمراه دارد که غیرقابل جبران است.

هاشمی در انتها ضمن تقدیر از مشترکین گاز استان خراسان شمالی اظهار داشت: مشترکین محترم تاکنون نهایت همکاری را با شرکت گاز داشته اند و اميدواريم همچنان رعايت نكات ايمني مورد توجه قرار گیرد و بتوانند بخوبي از اين سوخت پاك استفاده نمايند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر