/
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
اولین گام فرهنگ سازی شرکت گاز استان خراسان جنوبی در سال 1402:

چاپ 75 هزار جلد کتاب دانش آموزی با مشارکت شرکت گاز استان خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مشارکت شرکت گاز استان با اداره آموزش و پرورش به منظور چاپ 75 هزار جلد کتاب نوروزی با هدف ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه فرهنگ عمومی و بهینه سازی مصرف انرژی خبر داد.
کد خبر : ۵۳۱۸۴

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: شرکت گاز استان در اولین گام خود برای فرهنگ سازی و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در سال 1402، در تولید و چاپ حدود ۷۵ هزار جلد کتاب قصه دانایی و توانایی ویژه عید نوروز برای دوره‌های پیش دبستانی و دبستانی مشارکت داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: به منظور ارتقاء مهارت خواندن و نوشتن دانش آموزان، توسعه فرهنگ عمومی و بهینه سازی مصرف انرژی مجموعه «دانایی و توانایی» توسط آموزش و پرورش استان و برای دو رده سنی ویژه نو آموزان پیش1، پیش2 ، دانش آموزان پایه اول ابتدایی و دانش آموزان پایه دوم، سوم و چهارم ابتدایی با همکاری واحدهای بهینه سازی و روابط عمومی شرکت گاز استان تهیه و چاپ شده است.

محمودی در رابطه با دیگر زمینه‌های همکاری شرکت گاز استان با آموزش و پرورش در راستای  فرهنگ سازی در سال 1402 تصریح کرد: با همکاری آموزش و پرورش طرح همیار انرژی با مشارکت حدود 3800 دانش آموز و معلم در سطح مدارس استان در سالجاری اجرا می شود.

رحمان محمودی در پایان با اشاره به استفاده شرکت گاز استان خراسان جنوبی از تمامی ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی در راستای مصرف بهینه و فرهنگ‌سازی گفت: شرکت گاز استان خراسان جنوبی سال گذشته از تمامی ظرفیت‌های موجود تبلیغاتی از جمله اکران بیلبوردها، استفاده از ظرفیت صدا و سیما، اطلاع رسانی روزانه از طریق جراید استان، استفاده از ظرفیت فضای مجازی استفاده حداکثری داشته است. همچنین  اجرای کمپین فرهنگی «خانه گرم برای همه» و اجرای طرح سفیر انرژی و ایمنی از جمله اقدامات دیگری بود که در فضای تعامل اجتماعی با مشترکین با هدف مدیریت بهینه مصرف گاز انجام شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر