/
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

دریافت آنی کارت های بانک ملی ایران با سامانه بام

اگر دارنده حساب در بانک ملی ایران هستید، می توانید بدون مراجعه به شعبه و از طریق سامانه بام «ملی کارت» مجازی دریافت کنید.
کد خبر : ۵۳۳۲۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، با این امکان دیگر نیازی به حضور در شعب بانک نیست و در صورتی که نیاز به دریافت فیزیک کارت نداشته باشید و انجام تراکنش‌های اینترنتی مد نظر شما باشد، با درخواست «کارت مجازی» بدون مراجعه به شعبه، اطلاعات کارت را دریافت خواهید کرد.

این کارت امکان تعریف رمز دوم پویا و ثابت را داراست و از طریق آن امكان انجام تراکنش‌های غیرحضوری مانند کارت‌به‌کارت، خرید از درگاه‌های پرداخت اینترنتی و... فراهم است.

برای درخواست «صدور ملی‌کارت» از طریق سامانه بام، پس از ورود به این سامانه، گزینه خدمات کارت و سپس گزینه صدور کارت را انتخاب و درخواست خود را ثبت کنید.

در صورتی كه مشتری مایل به دریافت کارت فیزیکی در شعبه باشد؛ با ثبت اطلاعات در سامانه بام، می‌تواند صرفا برای چاپ کارت، نهایتا تا یک هفته به شعبه مورد انتخاب خود مراجعه کند. 

ضمنا در زمان مراجعه، با ارایه اطلاعات پیامک شده از قبیل شماره پیگیری، شماره ارجاع و تاریخ درخواست بدون نیاز به تکمیل فرم صدور کارت ارایه خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر