/
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

مدیرعامل برق تهران: ۱۵ خط توزیع برق ناپایدار در این استان شناسایی شد

دماوند - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: از ۸۰۰ خط اصلی توزیع برق کل این استان، ۱۵ خط ناپایدار شناسایی شده است که با تلاش همکارانم تا پیش از آغاز تابستان این خطوط ناپایدار اصلاح خواهد شد.
کد خبر : ۵۴۰۶۹

نبض نفت _قاسم شهابی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای نخستین مانور طرح تابش در شهرستان دماوند هدف از اجرای این طرح را اصلاح شبکه و همچنین آمادگی برای مقابله با بحران های احتمالی در تابستان سال جاری اعلام و خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق استان تهران بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مشتر ک دارد.

وی اظهار داشت: امروز با مشارکت ۲۹ اکیپ عملیاتی به همراه سرپرستان فنی، نظارت و ایمنی مطابق با سناریوی تعریف شده در حوزه معاونت بهره برداری، نسبت به اصلاح معایب فیدرهای بحرانی تونل ها و زرین دشت اقدام می شود.

این مسئول افزود: محدوده عملیاتی طرح تابش یک به وسعت ۳۰ کیلومتر، حدفاصل آبسرد تا سربندان است و در اجرای این طرح اکیپ‌های عملیاتی معین ۱ و ۲ از مناطق فیروزکوه، پردیس، لواسان، رودهن، قرچک، خاوران، اسلامشهر، پاکدشت، ری، چهاردانگه، کهریزک به همراه اکیپ های عملیاتی امور خدمات فنی معاونت بهره برداری مشارکت دارند.

شهابی ادامه داد: تعداد ۷۱۰ مقره، ۵۰ مانشن، ۱۰ کاتد و ۱۰ اسپیسر در طول اجرای طرح با کمترین اعمال خاموشی و کمترین آسیب به مشترکین تعویض می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با اشاره به خبر خوش وزیر نیرو در روز گذشته مبنی بر افزایش پاداش صرفه جویی مشترکان بخش خانگی تا ۲۰ برابر، یادآور شد: ما با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا برق پایدار برای مشترکان در تابستان تأمین شود، بی تردید یکی از مولفه‌های مهم برای عبور از پیک تابستان ۱۴۰۲، همکاری و مشارکت مردم است که می‌تواند تضمین کننده این تلاش‌ها باشد.

نخستین مانور تعمیرات اساسی بر روی شبکه توزیع برق شهرستان های استان تهران موسوم به طرح تابش با مشارکت ۲۹ اکیپ عملیاتی در شهرستان دماوند برگزار شد.

منبیع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر