/
۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

رکوردشکنی شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی

شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی با رشدی چشمگیر در سود عملیاتی سالانه، مرزهای موفقیت را در سال ۱۴۰۱ درنوردید و رشد 66 درصدی را تجربه کرد.
کد خبر : ۵۴۳۷۰
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نبض نفت بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه کدال سازمان بورس کشور، میزان درآمد  شرکت حمل و نقل پتروشیمی در سال ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با رشد ۶۶ درصدی همراه بوده است. مبتنی بر صورت‌های مالی که در سامانه کدال و نماد "حپترو” قابل رویت است، سود عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۱ با رشد چشمگیر بیش از ۲۲۲۰ درصد همراه بوده است.
شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی یک شرکت بورسی است و ۲۸ درصد سهام آن به سهام عدالت تعلق دارد. این رشد بی سابقه در سود عملیاتی و سود ناخالص باعث می شود که سهامداران خُرد این شرکت پس از سالها عدم دریافت سود، بتوانند از سود قابل توجه سهام این شرکت بهره‌مند شوند.
گفتنی است شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی در دو سال گذشته با رشد چشمگیری در درآمد و سود عملیاتی مواجه بوده است و صورت‌های مالی ارائه شده در مجمع عمومی سالانه‌ی این شرکت در سال گذشته نیز مبین خروج این شرکت از زیان‌ عملیاتی پس از پنج سال و سوددهی آن در سال ۱۴۰۰ بوده است.
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر