/
۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

برگزاری دومین جشنواره ورزشی بانوان شرکت نفت فلات قاره ایران

دومین جشنواره ورزشی بانوان شرکت نفت فلات قاره ایران با حضور بانوان همکار و همسران و دختران کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران از 2 تا 5 خرداد 1402 در مجتمع ورزشی آموزشی محمودآباد برگزار شد.
کد خبر : ۵۴۷۶۶
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، این جشنواره در هفت رشته ورزشی آمادگی جسمانی، شنا، تیراندازی، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج و تنیس خاکی برگزار شد.

در مراسم اختتامیه که دکتر افشار رئیس امور ورزش شرکت ملی نفت ایران، سرکارخانم فانی معاون بانوان شرکت ملی نفت، محمدمهدی ادیب‌نیا مدیر منابع انسانی، یداله شهریاری رئیس روابط عمومی، سرکارخانم تندگویان مشاور مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران در امور زنان و خانواده و جمعی از روسا و ورزشکاران حضور داشتند، پس از تلاوت آیاتی از کلام‌ا... مجید و سرود جمهوری اسلامی، کلیپ‌هایی از مراحل مختلف جشنواره پخش شد.

در ادامه آقای ادیب‌نیا مدیر منابع انسانی در سخنانی ضمن خسته‌نباشید به عوامل برگزاری جشنواره از جمله همکاران امور ورزش و کمیته ورزش بانوان، توجه به ورزش بانوان را بسیار مهم ارزیابی و همه بانوان همکار و همسران و دختران همکاران در مناطق عملیاتی و ستاد را به توجه بیشتر به مقوله ورزش دعوت کرد.

دکتر افشار نیز در سخنانی برگزاری جشنواره ورزشی بانوان شرکت نفت فلات قاره ایران را ستود و برای دست‌اندرکاران و ورزشکاران این رویداد آرزوی موفقیت کرد.

سرکارخانم‌ها فانی و تندگویان نیز در سخنانی بر اهمیت ورزش و نقش آن در سلامت جسمی و روانی بانوان جامعه تاکید کردند.

پایان‌بخش این مراسم اهداء هدایای ورزشکاران برتر این جشنواره بود.

گفتنی است، شعار اصلی این جشنواره که از 2 تا 5 خرداد در محمودآباد برگزار شد، «بانوی ورزشکار، خانواده شاداب، جامعه سلامت» بود. همچنین شعار «احترام، رفاقت، رقابت» از سوی برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان در جشنواره پیگیری و در ادامه به 6 نفر از ورزشکاران برتر تندیس اخلاق اهدا شد.

یکی از موارد مورد مهم در دومین جشنواره بانوان شرکت نفت فلات قاره ایران، توجه به محیط زیست بود که بر این اساس شعار «زمین میراث مشترک همه نسل‌هاست، در حفظ این امانت گران‌بها کوشا باشیم» مورد تاکید قرار گرفته و کلیپی نیز در این زمینه ساخته و پخش شد.

برگزاری مسابقه فرهنگی با عنوان «ورزش، مقدمه سلامتی» و توزیع پرسشنامه مسابقه از دیگر اقدامات کمیته ورزش بانوان در این جشنواره بود و به سه نفر از ورزشکارانی که بهترین پاسخ‌ها را داده بودند هدایای نفیسی اهدا شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر