/
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

تاکید نماینده دشتی و تنگستان بر موضوع ساماندهی کارکنان دولت

کرمی نماینده دشتی و تنگستان قول داده در خصوص طرح ساماندهی کارکنان دولت که منجر به تبدیل وضعیت تعداد زیادی از کارکنان زحمتکش صنعت نفت می‌شود پیگیری لازم را انجام دهد.
کد خبر : ۵۴۷۸۲
به گزارش نبض نفت حسین حاجی نوشادی از فعالان کارکنان قراردادی به نمایندگی از کارکنان شرکتی و قراردادی روز گذشته با غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد. موضوع اصلی این دیدار مشکلات کارکنان شرکتی و قراردادی شاغل در صنعت نفت کشور بود. حاجی نوشادی موضوع طرح ساماندهی کارکنان دولت را نیز از دیگر اهداف برگزاری این جلسه ذکر کرد.

تاکید نماینده دشتی و تنگستان برای موضوع ساماندهی کارکنان دولت

به گفته حاجی نوشادی در این جلسه غلامحسین کرمی نماینده دشتی و تنگستان در خصوص حل مشکلات کارکنان شرکتی و قراردادی در بازه زمانی کم و از طریق مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد. کرمی تاکید کرده است که با ارتباط گرفتن با وزیر یا معاون منابع انسانی وزارت نفت مشکلات مطرح شده را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد و مشکلاتی که در خود وزارتخانه قابل حل باشد را در وزارتخانه و مشکلاتی که نیاز به پیگیری مجلس دارد را در مجلس دنبال خواهد کرد. موضوع تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی مهمترین محور این جلسه بود که نماینده دشتی و تنگستان گفته حداکثر تلاش خود را به کار خواهد بست تا این رویای کارکنان زحمتکش نفت محقق شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر