/
۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

قدردانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از کارکنان شرکت نفت فلات قاره منطقه سیری به دلیل نجات جان خدمه لنج باری

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از کارکنان شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه سیری به دلیل نجات جان سرنشینان لنج باری قدردانی کرد.
کد خبر : ۵۴۷۸۵
به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، اسماعیل مکی‌زاده در نامه‌ای، از مشارکت، مسئولیت‌پذیری و ازخودگذشتگی آقایان حسن درباری، عطاالله رضانژاد، توفیق حمیداوی و سایر کارکنان این شرکت در منطقه سیری که در این عملیات نقش داشتند و باعث نجات جان شش نفر از سرنشینان لنج باری شدند تشکر و قدردانی کرد.

در نامه معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان آمده است: «مشارکت، مسئولیت‌پذیری و ازخودگذشتگی کارکنان درگیر در این عملیات انسان‌دوستانه و در شرایط سخت و بحرانی، قطعاً رضایت حق‌تعالی و خوشحالی خانواده دریانوردان نجات‌یافته را در پی داشته است و موجبات افزایش ایمنی و اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جوامع بین‌المللی خواهد شد. لذا بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ این نفرات و کلیه پرسنل درگیر در عملیات فوق تقدیر و تشکر نموده و آرزوی توفیق و سعادت روزافزون ایشان را از حضرت حق‌تعالی خواستاریم.»

گفتنی است، به علت وقوع شرایط نامساعد جوی و طوفان در ساعت 22:50 روز شنبه 30 اردیبهشت، موتور یک فروند لنج باری با 6 نفر سرنشین در موقعیت 1.5 مایلی جنوب غربی جزیره سیری دچار آبگرفتگی شدید شد.

بلافاصله پس از دریافت پیام اضطرار و هماهنگی مرکز جستجو و عملیات نجات دریایی بندرعباس، شناور یدک‌کش کارن 8 شرکت نفت فلات قاره ایران از منطقه سیری فوراً به موقعیت اعزام شده و همه نفرات این لنج باری را نجات داد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر