/
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
زنگنه با اشاره به دریافت اموال زنجانی بابت طلب وزارت نفت:

ویلای لواسان و هتل کیش بابک زنجانی به درد ما نمی‌خورد

وزیرنفت با بیان این که وزارت نفت ۲ هزار میلیار تومان از اموال بابک زنجانی را بابت طلب خود دریافت کرده است گفت: این اموال قابل تبدیل به نقدینگی نیست. چه کسی منزل ۱۰۰ میلیارد تومانی بابک زنجانی را می خرد؟
کد خبر : ۵۶۱
نبض نفت - بیژن نامدار زنگنه در تشریح میزان طلب وزارت نفت از بابک زنجانی، گفت: رقمی که در حکم اولیه بابک زنجانی حدود ٢ هزار میلیارد تومان آمده با آنچه نظر وزارت نفت بوده متفاوت است و وزارت نفت آن را تکمیل می کند؛چرا که از نظر وزارت نفت این بدهی حدود 4 هزار میلیارد تومان با احتساب خسارت بوده که حدود ٢.٧ هزار میلیارد تومان اصل بدهی است.

وزیر نفت افزود: پول بابک زنجانی پول وزارت نفت نبوده  چراکه این پول از بانک ها قرض گرفته و تمام این سال ها سود آن پرداخت شده و در آینده نیز باید سود آن توسط وزارت نفت پرداخت شود.

کسی اموال بابک زنجانی را نمی خرد 

زنگنه با بیان اینکه تمام مبلغی که به وزارت نفت پرداخت شده حدود ٢ هزار میلیاد تومان است، ادامه داد: البته رقم کارشناسی این اموال حدود  ٢هزار میلیارد تومان بوده است، اما برای فروش کسی اموال بابک زنجانی را نمی خرد و چه کسی اکنون منزل 100 میلیارد تومانی و یا ویلای بابک زنجانی را می خرد؟

وی با اشاره به اینکه اینها اموالی نبوده که به راحتی به پول نقد تبدیل شود، یادآور شد: وزارت نفت احتیاجی به این اموال همانند مجموعه ساختمانی در جماران، ویلا در لواسان، هتلی در کیش و هتل نیمه تمام در قشم نداشته و این اموال برای وزارتخانه کارایی ندارد.

 اموالی که از سوی وزارت نفت گرفته شده قابل تبدیل به ٢ هزار میلیارد تومان نقدینگی نیست.

وزیر نفت، تصریح کرد: وزارت نفت اکنون اموال را قبول کرده و گرفته است اما این ٢هزار میلیارد تومان اموالی که از سوی وزارت نفت گرفته شده قابل تبدیل به ٢ هزارمیلیارد تومان نقدینگی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر