/
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
مدیرعامل شرکت ملی گاز:

سال ۹۶؛ یکی از بهترین سال‌های خدمت‌رسانی شرکت ملی گاز به مردم بود

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: شرکت ملی گاز در سال ۹۶، یکی از بهترین سال‌های خود را پشت سر گذاشت.
کد خبر : ۵۶۹۱

به گزارش نبض نفت  به نقل از شرکت ملی گاز، حمیدرضا عراقی روز پنجشنبه (۲۴ اسفندماه) در بازدید از پالایشگاه فجرجم اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مناسب و به‌موقع خط لوله انتقال گاز دامغان- کیاسر- نکا، خط ششم، گازرسانی به زاهدان، احداث ایستگاه‌های تقویت فشار و گازرسانی به روستاها و شهرهای کشور سبب اعتماد بیشتر و روزافزون مردم به شرکت ملی گاز ایران شد تا حدی که رئیس‌جمهوری نیز در دو نوبت از این شرکت که باعث افتخار دولت و ملت شده، قدردانی کرد.

وی افزود: مدیریت مناسب گازرسانی در زلزله کرمانشاه بدون هیچ‌گونه آسیبی، یکی دیگر از اقدام‌های مناسب همکاران و شرکت ملی گاز ایران بود، ضمن آن که در زاهدان هم فعالیت‌ها به صورت بسیار گسترده‌ای آغاز شده و ادامه خواهد داشت. این شهر در واقع، مانند یک کارگاه عظیم گازرسانی و اشتغال‌آفرینی شده است.

به گفته معاون وزیر نفت در امور گاز، تامین گاز پایدار همه بخش‌ها در طول سال کار بسیار بزرگی است که به صورت مستمر و مطمئن از سوی کارکنان این شرکت در سال ۹۶ انجام شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به این که یکی از ویژگی‌های برند شدن، ایجاد اعتماد است، ادامه داد: ما هم‌اکنون در شرکت ملی گاز در این مسیر قرار داریم و بی‌تردید در آینده، الگوی شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ کشور خواهیم شد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر