/
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

نفت و گاز زاگرس جنوبی ۵۸ میلیارد مترمکعب گاز تولید کرد

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از تولید ۵۸ میلیارد مترمکعب گاز از میدان‌های تحت نظارت این شرکت در سال ۹۶ خبر داد.
کد خبر : ۵۷۰۵

نبض نفت- غلامحسین منتظری در نشست پایان سال هیئت مدیره و رؤسای شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس جنوبی اظهار کرد: افزون بر تولید گاز، این شرکت امسال ۱۸,۵ میلیون بشکه میعانات گازی و بیش از ۲ میلیون بشکه نفت خام تولید و به مبادی مصرف ارسال کرد.

 وی افزود: امسال با انجام اقدام‌های اصلاحی از سوی واحد مهندسی بهرهبرداری، شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس جنوبی توانست روزانه ۲,۵ میلیون متر مکعب گاز افزون بر برنامه‌های تکلیفی تولید کند.

 مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در ادامه انجام بیش از ۲۵۸ هزار نفر ساعت تعمیرات اساسی، توپکرانی هوشمند حدود ۱۵۰ کیلومتر خط لوله هشت اینچ و ۵۰ کیلومتر خط لوله ۳۶ اینچ و ۲۶ اینچ انتقالی، با رعایت کامل دستورعمل‌های بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و بدون حادثه را از مهم‌ترین اقدام‌های انجام شده در سال جاری عنوان کرد.

 منتظری در ادامه دریافت گواهینامه ۵۰۰۰۱ ISO در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی، دریافت گواهینامه مدیریت سبز ازسوی منطقه عملیاتی آغار و دالان، توسعه ساخت‌وسازهای اداری و رفاهی در مناطق عملیاتی، راه‌اندازی آزمایشگاه پایش انرژی، کسب مقام قهرمانی در المپیاد عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان وزارت نفت، برگزاری رزمایش مشترک با دیگر نهادها و انتخاب ساختمان اداری ستاد زاگرس جنوبی به عنوان ایمن‌ترین ساختمان در استان فارس، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان طبق تقویم ورزشی، استفاده حداکثری از امکانات رفاهی در دیگر شهر‌ها و استان‌ها، انجام فعالیت‌های فرهنگی درباره کاروان راهیان نور، کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور و... را از دیگر اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در سال ۹۶ عنوان کرد.

 وی گفت: برای سال پیش رو نیز هدف‌گذاری خوبی انجام شده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم به این اهداف دست یابیم.


ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید



منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر