/
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

توسعه طرح تثبیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان با هدف حمایت از کالای داخلی

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی درباره طرح تثبیت ظرفیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان گفت: با توجه با بیانات مقام معظم رهبری و نام‌گذاری امسال به عنوان حمایت از کالای داخلی، باید سعی بر این باشد که در این پروژه نیز با توجه به شرایط، از همه ظرفیت‌های داخلی استفاده شود.
کد خبر : ۵۹۷۲

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، علیرضا صادق‌آبادی روز پنجشنبه (۱۶ فروردین‌ماه)، با حضور در آبادان، از طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای شرکت پالایش نفت آبادان بازدید و آخرین وضع آنها را بررسی کرد.

براساس این گزارش، پس از بازدید معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش از پروژه طرح تثبیت ظرفیت فاز ۲ پالایشگاه آبادان، در نشستی با حضور مسئولان پالایشگاه، فردین علمداری، مدیر پروژه از اقدام‌های انجام شده در این طرح گزارشی ارائه کرد.

صادق‌آبادی در این جلسه ضمن تبریک سال نو و تشکر از مدیران، مسئولان و کارکنان پالایشگاه گفت: با توجه به حجم پروژه و گستردگی آن باید از همه ظرفیت‌های منطقه و نیز نیروهای بومی در این طرح استفاده شود.

در ادامه، اسفندیار دائم‌الذکر، مدیرعامل پالایشگاه آبادان ضمن خیرمقدم و تبریک سال نو گزارشی از عملکرد پالایشگاه و اقدام‌های انجام شده به منظور افزایش تولید بنزین و بهبود کیفیت فرآورده‌های تولیدی ارائه کرد.

حضور در واحدهای عملیاتی پالایشگاه و طرح الحاقی فاز ۳ از دیگر برنامه‌های این بازدید یک‌روزه بود.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر