/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

نمایشگاه نفت جذاب‌ترین رویداد بین‌المللی ایران برای شرکت‌های کره‌ای است

یکی از مسئولان بخش بازرگانی سفارت کره جنوبی در تهران اعلام کرد در میان نمایشگاه‌های تجاری در ایران، نمایشگاه نفت بیشترین جذابیت را برای شرکت‌های کره‌ای دارد.
کد خبر : ۶۸۸۱

نبض نفت - اوکجین کیم، معاون مدیرکل بخش بازرگانی سفارت کره جنوبی، امروز (چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه) اعلام کرد: نمایشگاه نفت یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در ایران به شمار می‌آید زیرا صنعت نفت و گاز اصلی ترین بخش تجاری در ایران است و به همین دلیل است که نمی توانیم این نمایشگاه را از دست بدهیم.

وی با تشریح فعالیت‌های مؤسسه کوترا که نهاد توسعه بازرگانی کره جنوبی است، گفت: هدف اساسی ما این است که همکاری و فعالیت تجاری میان ایران و کره را توسعه دهیم؛ ما به شرکت‌های کوچک و متوسط کره ای کمک می کنیم تا بیشتر به اینجا بیایند و بیش از گذشته تجارت کنند.

این مسئول کره‌ای با اشاره به نیاز کره جنوبی به منابع طبیعی همچون نفت و گاز و نیاز ایران به فناوری، گفت: باور دارم میان کره و ایران نیاز متقابل وجود دارد؛ به همین دلیل است که بسیاری از شرکتهای کره‌ای اکنون نه تنها در زمینه خودرو و وسایل الکترونیکی، بلکه همچنین در زمینه تجهیزات نفت و گاز، بیش از پیش به بازار ایران علاقه دارند.

به گفته کیم، از جهت اندازه و شمار بازدیدکنندگان، نمایشگاه نفت برای مؤسسه کوتر بزرگترین رویداد در ایران است و گفت: امسال ۲۰ شرکت کننده داشتیم، اما در نمایشگاه‌های دیگر تنها ۱۰ شرکت کننده داریم.

منبع: شانا

 ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر