/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

گلوبال پتروتک کیش با شرکت‌های روس و چینی در حال مذاکره است

مدیرعامل شرکت گلوبال پتروتک کیش گفت: هم اکنون با شرکای روسی و چینی خود برای تامین مالی پروژه‌ها در حال مذاکره هستیم.
کد خبر : ۶۸۸۲

نبض نفت - احمد قعله‌بانی در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، با اشاره به فعال شدن شرکت‌­های زیر مجموعه از جمله شرکت عصر کیش، سروک کیش، گلوبال دوبی و پرشیا کالا پس از معرفی این شرکت به عنوان شرکت اکتشاف و تولی گفت: پارسال تغییرات ساختاری زیادی در این شرکت ایجاد و فعالیت­‌های عملیاتی به شرکت عصر کیش واگذار شد.

وی با اشاره به مذاکرات شرکت گلوبال پتروتک کیش با شرکت ملی نفت ایران برای مطالعه میدان‌های سومار، اسفندیار و چنگوله گفت: هم اکنون در انتظار بررسی پیشنهادهایی درباره این میدان‌ها از سوی شرکت ملی نفت ایران هستیم.

مدیرعامل گلوبال پتروتک کیش در خصوص تامین منابع مالی پروژه‌های آینده این شرکت تصریح کرد: هم اکنون با شرکای روس و چینی خود برای تامین مالی پروژه‌ها به روش «پرداخت معوق» در حال مذاکره هستیم، ضمن آن که با یک سرمایه‌گذار اروپایی برای توسعه میدان سومار به نتایج خوبی رسیده‌ایم.

قلعه‌بانی با اشاره به بندهای موجود در قراردادهای جدید نفتی درباره استفاده شرکت‌های خارجی از توانمندی‌های شرکت‌های داخلی گفت: امیدواریم توانمندی‌های ایجاد شده در زیرساخت‌های بخش خصوصی کشور به خوبی در قالب این قراردادها استفاده شود

مدیرعامل شرکت گلوبال پتروتک کیش با بیان این که هم اکنون ۲ چاه آخر در میدان آذر در حال حفاری است، گفت: به نظر می‌رسد این عملیات در چهار ماه آینده به اتمام برسد.

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر