/
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

لندن همانند دیگر متحدان اروپایی در برجام می‌ماند

کیت ولینگز، مدیرکل بازرگانی سفارت بریتانیا در تهران، در آیین امضای اسناد همکاری شرکت پایانه‌های نفتی ایران اعلام کرد: انگلیس همانند دیگر متحدان اروپایی به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) متعهد می ماند.
کد خبر : ۶۸۸۶

نبض نفت - کیت ولینگز، مدیرکل بازرگانی سفارت بریتانیا در تهران، در آیین امضای اسناد همکاری شرکت پایانه‌های نفتی ایران اعلام کرد: انگلیس همانند دیگر متحدان اروپایی به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) متعهد می ماند.

وی افزود: به عنوان بخشی از مزایای مشهود برجام، بسیار مشتاقیم که شرکت‌های انگلیسی را به توسعه همکاری ها با طرف ایرانی ترغیب کنیم و در مقابل امیدواریم که شرکت‌های ایرانی نیز ارتباط خود با شرکت‌های بریتانیایی را افزایش دهند تا از منافع دو جانبه این قرارداد بهره مند شویم.

مدیرکل بازرگانی سفارت بریتانیا در تهران افزود: این می‌تواند مثال خوبی از همکاری میان شرکت‌های بریتانیایی و ایرانی به منظور خلق منافع تجاری و اقتصادی برای دو کشور باشد.

 ولینگز در پایان ابراز امیدواری کرد که همکاری ها میان دو کشور با قوت بیشتری در آینده ادامه یابد.

بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه­های بینالمللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان میدهد. در این دوره از نمایشگاه  حدود چهار هزار شرکت داخلی و خارجی از ۳۸ کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور یافته اند.

منبع: شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر