/
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

افزایش تحریم ها مشکل فروش نفت را در پی خواهد داشت

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: کشورهای اروپایی وقت می خرند و به نوعی شاید بخواهند امتیازات بیشتری از ایران به بحث تعهد به برجام مطالبه کنند.
کد خبر : ۷۳۴۲

عبدالحمید خدری  در گفتگو با نبض نفت اظهارداشت: درباره وضعیت صنعت نفت بعد از خروج جنون آمیز ترامپ از برجام چند احتمال مطرح می شود که یکی از آن ها همراهی کشورهای اروپایی با ترامپ در بحث خروج از برجام و متعهد نبودن به مفاد برجام است که به نظرم این احتمال به واقعیت نزدیکتر است.
وی افزود: هرچند کشورهای اروپایی وقت می خرند و به نوعی شاید بخواهند امتیازات بیشتری از ایران به بحث تعهد به برجام مطالبه کنند.

 نماینده بوشهر، دیلم و گناوه  در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث آی پی سی و قراردادهای نفتی که کشورهایی مثل توتال فرانسه و کشورهایی که سرمایه گذاری شان در صنعت نفت است همانطور که در مناظره های تلویزیونی هم مطرح کرده ام این احتمال می رفت که اگر ما با آمریکا در بحث برجام با مشکل مواجه شویم، شرکت توتال فرانسه قطعا به بحث برجام پایبند نباشد.
وی خاطرنشان کرد: برداشت شخصی ام این است که قطعا در بحث فروش نفت در آینده با افزایش تحریم ها با مشکلاتی مواجه می شویم.
خدری تصریح کرد: در سفری که اخیرا به جزیره خارک داشته ایم، زیرساخت ها و نوسازی تجهیزات به گونه ای بود که در بحث نفت هیچگونه مشکلی نداریم. در بحث فروش نفت هم ابا تدابیری که از حاکمیت و به خصوص از وزیر نفت دولت سراغ دارم با مشکلی مواجه نمی شویم.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر