/
۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳

واگذاری پالایشگاه کرمانشاه زیر ذره‌بین مجلس

سعیدی گفت: گزارش های دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی کل کشور در خصوص قیمت غیرکارشناسی پالایشگاه کرمانشاه و اهلیت خریدار بررسی می‌شود.
کد خبر : ۷۳۵۰

نبض نفت - زهرا سعیدی مبارکه نایب‌رئیس هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی در خصوص جلسه دیروز این هیئت اظهار کرد: در این جلسه کارشناسان دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس نقطه نظرات خود را درباره سؤالات محور تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه ارائه کردند.

نایب‌رئیس هیئت تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی افزود: بر این اساس مقرر شد گزارش سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه در جلسات بعدی هیئت تحقیق و تفحص ارائه شود و مقرر شد در این رابطه با دادستانی دیوان محاسبات جلسه مشترکی برگزار شود.

سعیدی مبارکه در پایان گفت: بررسی قیمت غیرکارشناسی پالایشگاه کرمانشاه و اهلیت خریدار از جمله محورهای نشست دیروز هیئت تحقیق و تفحص مجلس از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی بود و مقرر شد در این رابطه گزارش های  دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی‌کل کشور نیز مورد بررسی قرار بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر