/
۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
نماینده کاشمر در مجلس:

برای حل مشکل برندینگ از وزیر نفت در مجلس سوال خواهیم کرد

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم اینکه یک مرتبه در خصوص موضوع برندینگ در مجلس شورای اسلامی بحث شده اما مجدد به صورت سوال از وزیر نفت خواهیم پرسید.
کد خبر : ۷۹۱
نبض نفت- بهروز بنیادی، در جلسه بررسی مشکلات جایگاهداران بنزین در کاشمر با بیان اینکه متاسفانه برخی مواقع جایگاهداران سوخت مظلوم نمایی می کنند، افزود: باید حقایق را در نظر گرفت و براین اساس سخن گفت.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری های بسیاری در راه اندازی جایگاه های سوخت شده که خود یک نوع سرمایه گذاری اقتصادی است، گفت: در خصوص مشکلات جایگاهداران چندین مرتبه با وزیر نفت صحبت شده است.

بنیادی با اعلام اینکه جایگاهداران از وضعیت فعلی ناراضی هستند، مهمترین مشکل جایگاهداران را افزایش نیافتن کارمزد دانست و عنوان کرد: براساس تقاضای جایگاهداران کارمزد از ۲.۵ درصد باید به ۵ درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه باید وزیر نفت را در جلسه ای دعوت کرد و خواسته های جایگاهداران را مطرح کرد و اگر نتواند انجام دهد باید طرح سوال و یا درخواست تحقیق و تفحص کرد، افزود: سوال که مطرح می شود یا پاسخ وزیر نفت ما را راضی خواهد کرد و یا نه اما پیگیر این موضوع هستیم.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه برای مناطق ما که روستا نشین هستند باید متفاوت فکر شود، اظهار داشت: در مناطق روستاهای کاشمر نمی شود بنزین در ظرف داده نشود چون فاصله تا جایگاه بسیار زیاد بوده و وسیله نقلیه بیشتر این افراد موتورسیکلت است.

وی با اشاره به اینکه هرچند در ابتدای ورودم به مجلس از وزیر نفت خواستم برای شهرستان کاشمر با این وسعت مخزن ذخیره احداث کنند تا هزینه ها کمتر شود اما پس از کارهای کارشناسی اعلام کردند نمی شود، افزود: اگر سیستم حمل و نقل ریلی در کشور بهتر شود و سوخت از این طریق به تربت حیدریه منتقل شود هزینه ها کاهش خواهد یافت.

بنیادی با تاکید بر اینکه به نامه ها و مشکلات همه جایگاهداران سوخت رسیدگی خواهد شد، به پیگیری جدی موضوع برندینگ اشاره کرد و گفت: یک مرتبه در این خصوص در مجلس شورای اسلامی بحث شده و مجدد به صورت سوال از وزیر نفت مطرح خواهیم کرد و باید توضیح دهند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه جایگاهداران باید برای خود یک وکیل داشته باشند تا از حقوقشان دفاع شود، بیان کرد: نباید از این موضوع غفلت شود و برای احقاق حقشان نباید کوتاه بیایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر