/
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
قدردانی استاندار هرمزگان از پالایشگاه ستاره خلیج فارس

عملیات احداث بیمارستان ۲۷۰ تخت‌خوابی در بندرعباس آغاز شد

استاندار هرمزگان گفت: احداث بیمارستان ۲۷۰ تخت‌خوابی در بندرعباس، اقدامی مناسب و کمک بزرگی از سوی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس به حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان است.
کد خبر : ۸۲۴۰

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، فریدون همتی در آیین آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۷۰ تختخوابی استان هرمزگان گفت: این بیمارستان ازسوی پالایشگاه ستاره خلیج فارس با ایجاد همه امکانات و تامین تجهیزات در مدت حداکثر دو سال در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ساخته می‌شود.

استاندار هرمزگان افزود: با توجه به مصوبات سفر رئیس‌جمهوری به استان و با احتساب ساخت این بیمارستان تا ۲ سال آینده، در مجموع نزدیک به هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی در قالب بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در مرکز، شرق و غرب هرمزگان ایجاد می‌شود.

همتی تصریح کرد: با ایجاد این امکانات بهداشتی و درمانی، مردم هرمزگان از مراجعه به دیگر استان‌ها برای درمان بی‌نیاز می‌شوند و تلاش می‌کنیم حداکثر خدمات بهداشتی و درمانی در هرمزگان به مردم استان ارائه شود تا دغدغه‌ای در این‌باره نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم کار خوبی که پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان آغاز کرده برکات خوبی برای هرمزگان داشته باشد و دیگر بنگاه‌های بزرگ اقتصادی فعال در استان نیز به انجام این مسئولیت توجه داشته باشند.

محمدعلی دادور، مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس نیز در این آیین گفت: این پالایشگاه توانسته نیاز کشور در زمینه سوخت را تامین کند و با راه‌اندازی فازهای دیگر این پالایشگاه، ایران به صادرکننده بنزین تبدیل خواهد شد.

وی افزود: احداث بیمارستان ۲۷۰ تخت خوابی نیز برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی این پالایشگاه و خدمت به مردم شریف استان هرمزگان صورت می‌گیرد که تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

در ادامه، احمد مرادی، رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، احداث بیمارستان از سوی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را گامی اساسی و مهم از سوی این مجموعه برای خدمت به مردم هرمزگان دانست و گفت: ارائه چنین خدمات ماندگاری نیاز جامعه است تا دغدغه‌های مردم کاهش یابد.

وی ضمن قدردانی از تیم مدیریتی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس افزود: مدیران این مجموعه با سرعت خوبی کار راه‌اندازی این پالایشگاه را انجام داده‌اند و در کنار آن با چنین اقدام‌هایی، الگویی مناسب در زمینه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی محسوب می‌شوند.

وی اظهار کرد: لازم است دیگر صنایع و پالایشگاه‌های استان نیز به مسئولیت‌های اجتماعی خود در استان توجه داشته باشند و به آن جامه عمل بپوشانند.

محمد آشوری، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان این‌که صنعت نفت طلایه‌دار انجام مسئولیت‌های اجتماعی در هرمزگان است، اظهار کرد: در شرایط امروز بنگاه‌های اقتصادی نقش تعیین‌کننده‌ای در تحرک توسعه استان هرمزگان بر عهده دارند.

وی خواستار تشکیل صندوق حمایت از توسعه هرمزگان با مشارکت بنگاه‌های اقتصادی فعال در این استان شد و افزود: در بخش سلامت حرکت‌های اساسی به‌منظور تامین نیازهای استان آغاز شده و این اقدام‌ سرعت خوبی یافته است.

همچنین حسین داوودی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این مراسم گفت: با مدیریت جهادی این مجموعه و احداث این بیمارستان، گام بزرگی از سوی مجموعه پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برای کمک به بخش سلامت استان برداشته شده که امیدواریم دیگر صنایع و مجموعه‌های مشابه نیز چنین کمک‌هایی را انجام دهند.

بیمارستان ۲۷۰ تخت‌خوابی همسو با ایفای مسئولیت‌های اجتماعی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس ازسوی این پالایشگاه در محوطه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ساخته می‌شود.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر